Beste,
Hierbij toon ik u enkele foto's van mijn ochtendje uit in het park. Mijn zusje en ik hebben beiden foto's gemaakt met mijn EOS1000D. (Meeste foto's die u hier ziet, zijn door mij gemaakt, behalve waarop ik zelf sta) Het zijn er veel, dus:) Ik ben geen pro dus verwacht niet veel. Foto's zijn in AUTO gemaakt dus geen EXIF for ya. Prachtig winterweer dit:P Hier gaan we dan:D
Deze eend kwam erg dichtbij me:P Normaal rennen ze weg xD Dus was er erg blij mee:) Voelde bijna als n huisdier:D
Was drukjes op het ijs met de eenden:) Een leuk meisje gaf de eenden wat voedsel dus logisch:P
Nog nooit zo'n glad sneeuw gezien:P Mooi als achtergrond te gebruiken:D
Schaatsen hoort er ook bij. Ken deze persoon niet. Maar hij durfde wel:P Het ijs was niet al te sterk.
De bomen waren prachtig wit, dus moest ze vastleggen:D
Nou, daar zie je mij dan met mijn Panasonic SDHC90.
Dit is dus mijn zusje:) Ze is gek op portretfotografie:)
En daar sta ik dan met m'n hond die een vage pose maakt hihi xD
Me zusje en me hond.
Me hond rennende voor een koekje:D
Dat waren ze allemaal:P
Vannochtend genomen in het park van Goverwelle. (Volgens mij heet het de Baden Powellplantsoen). Goverwelle is Gouda, Zuid Holland.
Bedankt voor de reactie:)
Veel week niet, wel genoeg:)
Had helaas geen brood bij me. Dus nee. (Weet niet of ze honden koekjes mogen).
Maar iemand anders, een leuk meisje, had wat brood meegenomen en heeft ze eten gegeven.
(Zie je ook op 1 van de foto's dat een eend zo'n stukje brood in zijn mond heeft).
Bedankt voor de reactie:) Zeker heerlijk gezond weer:P Hij was erg blij:P En zeker een zeer nieuwsgierige eend:P
Bedankt ook gij voor de reactie.
Bedankt:D