Overigens deel ik je mening dat echt winterweer niet meer aan de orde is. Gewoon kwakkel met winterse buien.
Ach in december was de winter volgens vele al afgelopen en afgeschreven Toen werd er ook gezegd dat ze het niet moesten doen en wat blijkt. Maar goed, winter is klaar voor dit seizoen. Misschien wat sneeuwdaagjes en wat nachtvorst, maar een vorstperiode komt er echt niet meer. Vind ik realistisch om dit nu wel te zeggen en niet zoals vele al in december
Jan hoe zie het er voor mijn omgeving uit?.
volgens mij heb jij een grote pluim verdiend de ze winter ik heb graag je mening en verwachting gelezen mijn dank hier voor
Nee daar gaat het niet om, was duidelijk te zien aan de hand van kaarten dat dit eraan zat te komen. Je schrijft erover of niet net zoals als dat je achter je standpunt staat en niet afwijkt. Omslagpunt was ook al dagen te zien op de pluim dat die rond de 12de/13de zou komen
Ik wil net zeggen. Sinds de kou gestopt is in de VS kregen wij winter, nu staat er weer een koude inval op het programma in de VS en wat krijgen wij? Juist, bagger weer. Een echte WC zoals we die gehad hebben lijkt het niet te zijn, maar echt goed ook niet.
Het is eigenlijk heel 'simpel'. Kijk gewoon naar het Amerikaanse continent en je weet wat onze aanloop is
dan hoop ik voor jou dat het droog blijft want bij dat kwakkelweer hoort meer neerslag
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
(PS, eerste koudegolf van de 21ste eeuw, lekker toch? )
ik snap niet nu al veel mensen zeggen dat het is afgelopen met de winter.
je moet is weten wat er allemaal in 19 dagen kan gebeuren.
en in maart kan het trouwens ook nog goed door winteren.
kan me nog heugen dat een paar jaar geleden eind maart nog flink onder 0 was.
voor mij begin de lente pas als de klok weer een uur vooruit gaat en de zon pas om een uur of 20:00 onder gaat.
ik ben geen winter liefhebber ( liever de zomer met 30 graden en onweer)
maar om op 10 feb al te zeggen dat het is gedaan met de winter vind ik ongeloofwaardig
De kans op een koude golf die we nu net hebben gehad was ook zeer klein.
Toch is het gebeurd. Je kunt dus niet zomaar "kan niet" of "gebeurt niet" zeggen.
Natuurlijk de tijd loopt door en ooit komt het voorjaar eraan, dat is zeker maar of dit volgende week al is valt zeer te betwijfelen. 5 graden boven nul is nog geen lente.
ik snap niet nu al veel mensen zeggen dat het is afgelopen met de winter.
je moet is weten wat er allemaal in 19 dagen kan gebeuren.
en in maart kan het trouwens ook nog goed door winteren.
kan me nog heugen dat een paar jaar geleden eind maart nog flink onder 0 was.
voor mij begin de lente pas als de klok weer een uur vooruit gaat en de zon pas om een uur of 20:00 onder gaat.
ik ben geen winter liefhebber ( liever de zomer met 30 graden en onweer)
maar om op 10 feb al te zeggen dat het is gedaan met de winter vind ik ongeloofwaardig
Helemaal mee eens!
En met de zomertijd begin je pas echt te merken dat de dagen langer worden.
In december waren er al genoeg mensen die zeiden dat het geen winter meer zou worden omdat het zo warm was.
Dat is dus ook niet uitgekomen. Je moet dus gewoon niet te snel je conclusies trekken.
| Gewijzigd: 10 februari 2012, 17:58 uur, door Han
Voor mij is winter temps onder de 0 overdag en -10 's nachts, dat hebben we maar een paar dagen gehad. Is het daarmee een slechte winter? Nee, want we hebben een paar dagen gehad die aan mijn criteria van 'winter' deden. Dus ik ben blij.. de winter blijft nog wel even doorgaan maar niet voor mij zoals er NU wordt aangegeven in de pluimen.
Applaus voor je zelf.
kaarten dit dat zus zo.....kan me herinneren dat we in de periode met winterweer,dat er ook dagen bij zaten waarop de kaarten dooi aan gaven,die er uiteindelijk niet kwam. kaarten met +6 en een WC en dergelijke.
Dus wat jij/u hier nu zegt is ook omslachtig.
Dus waarom zouden de kaarten nu wel consistent zijn en blijven? Er is nooit een zekerheid en zeker niet om te zeggen ''serieuze vorstperiode zoals we die nu bijna achter de rug hebben niet meer komt''
Het is half Februarie bijna,kan nog alle kanten op.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
kaarten dit dat zus zo.....kan me herinneren dat we in de periode met winterweer,dat er ook dagen bij zaten waarop de kaarten dooi aan gaven,die er uiteindelijk niet kwam. kaarten met +6 en een WC en dergelijke.
Dus wat jij/u hier nu zegt is ook omslachtig.
Dus waarom zouden de kaarten nu wel consistent zijn en blijven? Er is nooit een zekerheid en zeker niet om te zeggen ''serieuze vorstperiode zoals we die nu bijna achter de rug hebben niet meer komt''
Het is half Februarie bijna,kan nog alle kanten op.
Op het einde zet hij wel dat hij het niet uitsluit maar de kans is gewoon heel klein. Op sommige plekken in mijn school lijkt het gewoon lente doordat de zon warmte geeft, die plaats uit de wind staat enz, de zon brand wel degelijk meer en meer. Hij heeft niets gezegt van dat het daadwerkelijk niet meer komt
Dat de zon al kracht krijgt voel ik zelf ook wel in de kamer.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.