De vogeltjes horen fluiten en de lente al ruiken...heerlijk!
Begrijp wel dat ik de winter een fantastisch iets vind, maar niet meer of minder dan de lente, de zomer en de herfst!
Winter en zomer, doe mij die maar. Lente heb ik last van hooikoortspollen en vooral berkenbomen die in april beginnen te bloeien. Dus doe mij maar eind-lente en zomer. Heerlijk die warmte en dan een knallend einde met onweer
Winter is mooi door zijn sneeuw, maarja wat hier gevallen is is belachelijk weinig. wat hier dus is gevallen is niks, helemaal niets
Het lijkt me eerder wat lichte sneeuw en daarna motregen, iemand die wat meer details heeft over zondag?
Ook lichte sneeuw kan 2 centimeter geven als het moet,dat zagen we die ene Vrijdag. | Gewijzigd: 10 februari 2012, 13:11 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ach, je hebt eigenlijk ook wel gelijk,ik blijf wel hoopvol
Jij wil gewoon lente
Jammer dat ze de minimum temperaturen vergeten zijn in te tekenen
Wel erg "warm"dit | Gewijzigd: 10 februari 2012, 13:11 uur, door albalinda
Winter is mooi door zijn sneeuw, maarja wat hier gevallen is is belachelijk weinig. wat hier dus is gevallen is niks, helemaal niets
Hier hebben we ook nauwelijks sneeuw gehad hoor! Maar wel een heerlijke ijzige kou! Ook erg winters toch?
Het lijkt me eerder wat lichte sneeuw en daarna motregen, iemand die wat meer details heeft over zondag?
Weerplaza is een beetje tricky... Ik zou meer waarde hechten aan Hirlam. Die gaat echter maar 48 uur vooruit, dus nog even afwachten...
Mooi om te zien, ik denk en hoop (persoonlijk) dat de temperaturen boven nul gaan winnen
Mooi om te zien, ik denk en hoop (persoonlijk) dat de temperaturen boven nul gaan winnen
Kan je weer voorruit kijken naar mijn handtekening zeker?
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
maar denk dat de pluim van de week ook weer kou gaat geven
word gewoon een tweestrijd tussen warme lucht en koude lucht dus ook veel onzekerheid op LT
elfstedentocht komt er niet meer van (mij mening)
maar sneeuw en overlast ijzel en alles kunnen we nog genoeg krijgen
zoals maart doed wat ie wil en apriletje zoet brengt nog wel eens een wittehoed
Dat bericht kan je ook hier lezen : http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...st&p=353712
Citaat van thunderfreak, vrijdag 10 februari 2012, 13:36 uur Wie heeft er een Satelliet foto van Nederland van dit moment? of Gisteren, Hoge resolutie ofzo
Zie:
http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/subsets...t=AERONET_Lille | Gewijzigd: 10 februari 2012, 14:38 uur, door Sanwa
http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/subsets...t=AERONET_Lille
Kijk!
Bedankt!
Deze 2 mooie winterweken moet je koesteren! De winter heeft hierdoor voor mij niet afgedaan.
Misschien nog wat mooie sneeuwmomenten voor de boeg, maar vanaf halverwege maart weer een keertje de 20 graden aanraken is ook mooi!
Nu nog even genieten van al dat mooie schaatsijs en prachtige zonnige dagen ...
Nee, niet 'in plaats van...', maar tegelijk. En dan ook maar gelijk voor de zomer en herfst. Zou een hoop 'vervuiling' schelen. | Gewijzigd: 10 februari 2012, 15:29 uur, door Ben47