Zij spreken van tijdelijke vorstverzwakking met sneeuw (alleen uiterste westen van duitsland regen en natte sneeuw)!
Daarna waarschijnlijk terugkeer van koudere oplossingen!
Echter zal de dooi/vorst grens net over uiterste westen van duitsland blijven liggen (+1 a 2 graden overdag)
Al met al volgens mij genoeg kansen voor sneeuwliefhebber!
een weerliefhebber (bron wetteronline.de)
Wij zijn toch het westen van duitsland?
Dus wij geen sneeuw + vorst overdag.
Dus wij geen sneeuw + vorst overdag.
Waar ligt berkelland eigenlijk? | Gewijzigd: 9 februari 2012, 21:08 uur, door albalinda
Bijzonder mooie foto. Maar laten we wel wezen, deze winter is gewoon prut. Geweldige 10 daagse gehad met ijzige kou en weet ik allemaal niet. Maar sneeuw was er amper (1dag). En verder hebben we 2 maanden, jawel 2 maanden het meest beroerde weer gehad dat je je maar kan voorstellen. Dit verzacht het leed wel goed maar zonder sneeuwveeg blijft het voor mij nog steeds een slechte winter. Het komt pas in het rijtje redelijk als we volgende week heel veel sneeuw krijgen, al is het maar 1 dag. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 21:15 uur, door Debbieke
Vandaar ook mijn wens voor een bak sneeuw
Dit vind ik nu ook.. Deze koudegolf, wel prachtige koude, verzacht de slechte winter, als het nu al zou afgelopen zijn is het wel een slechte winter geweest! Maar als er nog eens een bak sneeuw komt, dan is het beter
Mijn nieuwe bureaublad, heel mooi | Gewijzigd: 9 februari 2012, 21:20 uur, door Debbieke
De afgelopen dagen waren fantastisch, die spanning!! Maar voor de rest; prut.
Nu hoop ik op een gigantische bak sneeuw na het weekend, eerst nog even van het ijs genieten.
( hoe krijg ik die foto goed op mijn bureaublad zonder dat ik de pixels kan tellen? ).
Heel mooi indd!
Ik heb nu eigenlijk zin in die elfstedentocht (hebben we dat maar gehad).
Na die elfstedentocht net onder vriespunt s'nachts weer maar niet strenge vorst. en overdag ook.
Met veel sneeuw.
Hier zie ik naar uit!
Zo slecht was/is het niet...... nu nog een keer een bak sneeuw!!!
sehr schön
Ja,net zoals ik het westen van Dl zo kort bij de grens
Woe/donderdag
[attachment=83998:419746_2...438513_n.jpg]
Zo slecht was/is het niet...... nu nog een keer een bak sneeuw!!!
Bijzonder fraaie foto. Heb je deze in een nog groter formaat?