http://www.yr.no/sted/Nederland/Drenthe/As...tidsvarsel.html
Je weet ook dat yr.no een grafische versie is van de Oper van EC? En dus niet van de gemiddelde waarden uit gaat, dus je zult altijd een niet helemaal realistisch beeld zien..
Fantastisch zonnig weer in Grunn idd, moet zeggen dat door die wind het nog wel behoorlijk fris is | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:50 uur, door Roan
waarneer het plus 0.1 graden is het afgelopen met de koudegolf,volgens mij gaat de koudegolf gewoon door in de bilt.waarschijnlijk zelfs tot zondag
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Fantastisch zonnig weer in Grunn idd, moet zeggen dat door die wind het nog wel behoorlijk fris is
Ja, daar ben ik van op de hoogte... Echter ben bang dat het wel eens realiteit zou kunnen worden. Ik hoop van niet natuurlijk! | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:54 uur, door deproefmeester
http://www.yr.no/sted/Nederland/Friesland/...tidsvarsel.html
Wordt echt van dat kwakkelweer... Waar het sneeuwt, avond wordt en de volgende morgen alles weg is.
Volgens de KNMI definitie moet de maximumtemperatuur lager dan 0,0 graden blijven gedurende het etmaal, wat bij het knmi loopt van 01:00u tot 01:00u volgende dag.
EDIT: -0,3 in De Bilt nu. Pfff... | Gewijzigd: 9 februari 2012, 14:08 uur, door Ben47
dus zondag na 01.00 uur is het afgelopen met de koudegolf.al hoewel nu ook kantje boord is in de bilt daar is het nu -0.4 graden in denk dat die temperatuur daar niet veel verder stijgt .hier in nijmegen daalt de temperatuur naar al weer -2.1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Wauw. Mooie pluim, genoeg leden die op MT weer voor vorst gaan! Geen gemalen aanzetten met zulke pluimen aub. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 15:25 uur, door Sanwa
Mag van mij nu wel even flink dooien, sneeuw begint hier nu drap teworden, ik zeg dus weg ermee.
Neerslag: Lichte motregen en miniscule sneeuwvlokjes
Temperatuur: 0.7 °C
Nu is mijn vraag aan ieder met verstand hiervan als volgt:
De grond is erg vochtig, moeten wij hier in rekening houden met (extreme) gladheid vanavond of is de grond/lucht niet koud genoeg hiervoor?
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Idd, en dan elke pluim er een graad van het gemiddelde af
Hopelijk een dooi momentje en dan nog 3 weken zon met vorst.
Rekening houden met gladheid !!!! | Gewijzigd: 9 februari 2012, 15:09 uur, door albalinda
bij plus 0.1 is het pas exit koudegolf
idd .nou op naar de volgende he