Die kaartjes kloppen toch nooit. CFS of tewel GFS die voorspelt al bijna een WC, dan klopt dat kaartje nooit als ze de reguliere GFS voorspellingen aanhouden. Wel leuk als het uit zo komen.
Ben het met je eens. Het klopt dat ze nooit kloppen. Maar ik hoop dat het een mooie zomer wordt want die van vorig jaar...Pff (niet van de hitte )
'...GFS die voorspelt al bijna een WC,...'
Al bijna? Wat ben je voorzichtig geworden. Meestal als jij een bericht plaatst is het één en al WC wat de klok slaat.
Maar ik zou je berichten niet willen missen hoor! Enne, die WC komt er heus wel. Dus je hebt altijd gelijk. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 12:50 uur, door Ben47
zou het??
Gewoon licht winter weer.
He dan baal ik toch wel. In Roermond sneeuwde het al lang niet meer. Heb ik dat toch weer gemist... Vanavond als ik thuis kom maar eens kijken. Hier wel nog steeds -3.5C maar wel nog stijgende... | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:05 uur, door kiwitwins
En we zitten niet in overgangs weer of wat je er ook mee bedoelt want het is nog winter
hehe, ik bedoel eigenlijk dat ik na dit weekend geen "winter" (zoals men dat hier denk ik bedoelt) meer krijgen maar nog wel even blijven zitten met "winters weer" (inclusief een enkele ijsdag, redelijke veel nachtvorst maar overdag warmer en dagen dat alles boven 0 is). Overigens wel kouder dan we na de eerste twee maanden gewend zijn. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:03 uur, door jcroon
Weet ik ook, maar ik wou enkel duiden op het feit dat februari gewoon veel te koud wordt met een gemiddelde van 3 a 4 graden beneden normaal. Verder kijk ik ook niet, zou een beetje gek zijn om over de lente en zomer te beginnen in een winter topic (want idd na 2 maanden is dit model zeer onbetrouwbaar)
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Dat klinkt al een stuk bter,respect
Gewoon gelijk opschrijven zoals je het bedoelt is veel makkelijker.
Niet lullig bedoelt
ooepssie typ foutje. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:35 uur, door Nellesje
Da's een lange winter. Ik ben gek op winters, maar van mij mag er een hete zomer tussen zitten hoor!
@Koningwinter Dat deze koudegolf voorbij is, so be it. Hier zitten vooral winter liefhebbers in het topic en die zoeken altijd naar een beetje winter in de kaarten. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:30 uur, door Brisk
Ik heb nog nergens iets gelezen over een nieuwe 'kleine' ijstijd, maar lijkt me wel een keer spannend Ga ik voor de warmte in de zomer wel naar Zuid-Frankrijk.... | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:34 uur, door deproefmeester
Hangt er vanaf of het in De Bilt vandaag een ijsdag blijft (nu -0,6, dus het wordt spannend). Anders beginnen we voor een koudegolf opnieuw te tellen m.i.v. morgen ((een aaneengesloten periode in De Bilt van minstens vijf ijsdagen (maximumtemperatuur lager dan 0,0 graden), waarvan op drie dagen de minimumtemperatuur lager dan min 10,0 graden (strenge vorst)). Dat lijkt er niet in te zitten, want maandag lijkt het weer te gaan dooien. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:49 uur, door Ben47
Maar ben bang dat het laatste van toepasssing wordt volgende week:
http://www.yr.no/sted/Nederland/Drenthe/As...tidsvarsel.html | Gewijzigd: 9 februari 2012, 13:42 uur, door deproefmeester