Nee, westen krijgt dan meestal niets, en oosten soms wel,.. Dus als het kwestie van regen/sneeuw is, is het sneeuw oosten,regen westen.. Geef mij maar overal sneeuw, maja,, komt er nog wel sneeuw?
okee, heb je gelijk in, maarja ik woon in het oosten! wel beetje jammer voor jou dan ja, waarschijnlijk krijgen we in de loop van Zondag nog wel eerst sneeuw!
des te treuriger het is om dan die dooi te zien intreden. dan heb ik altijd zo'n down wintergevoel
Als het maar een sneeuwrijke dag wordt vind ik het best
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Als het maar een sneeuwrijke dag wordt vind ik het best
Morgen een sneeuwrijke dag? Gemiddeld 0 mm dus is de moeite | Gewijzigd: 8 februari 2012, 17:16 uur, door Stefanv
Misschien van de maanmannetjes .. geen enkel model schetst zo een situatie,dus flink vriezen met de huidige kaarten is absoluut niet van toepassing, integendeel.
hier een kaartje van de neerslag morgen.. lekker droog en bewolkt dus hoge temps..na ja relatief hoog dan..
| Gewijzigd: 8 februari 2012, 17:22 uur, door Callie-P
zelfs dat ene graadje lijkt me de vraag, als ik de wat gedetaileerdere kaartjes van de benelux (weer.nl) dan is het lijntje van de -8 minimaal verschoven. Vrij vertaald van de staat aan de oostkant van Sloten naar de straat aan de westkant van Sloten zo lijkt het.
hier een kaartje van de neerslag morgen.. lekker droog en bewolkt dus hoge temps..na ja relatief hoog dan..
[attachment=83826:Neerslag...februari.JPG]