Dan vandaag maar nog snel even mijn vriezer ontdooien en schoonmaken...
Kan nu nog mooi even!
Dat is andersom denken. Is toch goed juist dat GFS betere omstandigheden laat zien (als je van winter en ijs houdt)?!
Aanval zou zondag in de vroege ochten komen. Kan je ook zien in de pluim: -8 van zaterdag op zondag en stijgt door naar +2 zondagmiddag.
De nacht van zaterdag op zondag gaat in delen van het land zeker nog strenge vorst brengen. In de loop van zondag en in de nacht naar maandag zal de temperatuur alleen nog maar verder stijgen om uiteindelijk uit te komen rond waarden die normaal zijn voor deze tijd van het jaar: 's nachts rond het vriespunt en overdag een graad of 4-5.
Positieve kant van het verhaal: kan ik mijn auto afspuiten zonder mijn deuren vast vriezen
En is het al + bij jullie ? zie dat het al akelig stijgt Temp -1.7 sommige plekken
Ik hou van winter en ijs. Maar de modellen geven persistent aan dat het aankomend weekend gaat dooien. GFS veranderd nu die scenario?
Ik sluit niet uit dat we nog wat vorst krijgen nadat het voorjaar is ingezet, dat hoort er wel een beetje bij. Ik wil dat alleen geen "winter"meer noemen.
Ik las het net ook en zat met open mond te lezen, terwijl ik daarvoor GFS nog heb bekeken. Die slaan de plank volledig mis!
LEEUWARDEN - De winter keert volgende week na een driedaagse onderbreking terug in ons land. Vanaf volgende week woensdag komen we opnieuw in een noordoosten stroming met koude vrieslucht terecht, waarbij de temperatuur zowel overdag als ‘s nachts onder nul blijft.
Je blijft lachen met de telegraaf