Snij je eigen niet in de vingers
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
De temperatuur had beter in het Noorden onder nul kunnen blijven!
Edit Marga: knip
We houden van sneeuw, nou EC kan het niet mooier maken haast. Kijk dan, een arctische stroming1! met als afsluiter nog een laagje2. Dat wordt sneeuwruimen dan
| Gewijzigd: 7 februari 2012, 21:00 uur, door Marga
We sillen 't sjin!
Nee maar.. ik verlies de hoop alweer... vanwege de dooiaanval op a.s zaterdag.
Was toch leuk om in het nieuws te kijken.. toch nog wat belangstelling voor ons 'friezen':)
Ook nog de taal in het algemeen bepraten, hahah!
Ja maar, de temps zijn op woensdag wel rond 4 graden... | Gewijzigd: 7 februari 2012, 21:00 uur, door Marga
We sillen 't sjin!
Was toch leuk om in het nieuws te kijken.. toch nog wat belangstelling voor ons 'friezen':)
Zondag**
Pas als de run vanavond ook dooi zegt, dan blijft er weinig over om nog optimisch te zijn. Laat het dan ook maar goed dooien, het kost alleen maar veel gas.
Dat roep ik al dagen. In Johann zijn stukje van vanmiddag staat het ook mooi omschreven. Een nieuwe blokkade van de WC, temps net onder het vriespunt en veel sneeuw! Vergeet niet dat deze winter de pluim op LT te veel afwijkt naar het maandgemiddelde!
We sillen 't sjin!
Zaterdag valt in deze run toch wel mee? Maar voor zondag lijkt me niet echt lekker schaatsweer zoals EC het nu laat zien: