*plaatje pluim*
Volgens de leden 55% / 45% + / -
Ik vind het vooral prettig om te zien dat de leden het t/m zaterdag behoorlijk eens zijn met elkaar | Gewijzigd: 7 februari 2012, 09:46 uur, door Brisk
Hmm veel dooi? ligt er aan wat de rest van de leden ervan zullen zeggen. Zo gaat zondag bijna de helft van de leden voor temps onder nul. (Ik neem aan tenminste dat je het vervolg bedoeld in de pluim?) | Gewijzigd: 7 februari 2012, 09:48 uur, door zwoof
Grote kans 80-90% op wisselvallig weer met maxima boven nul en af en toe regen of (natte) sneeuw. Kleine kans op voortzetting van het winterweer
@KNMI
Is uitgegeven om 03:04 vannacht en wordt gebaseerd op de 00 EC run. Is dus eigenlijk nooit helemaal actueel.
Feit blijft dat de wind (tijdelijk ? de (noord-) westhoek gaat opzoeken en dus een mildere luchtsoort gaat aanvoeren.
We zien echter ook kaarten ontstaan die mogelijk een zgn. "Groenlandwinter" kunnen gaan opleveren. We krijgen dan inderdaad niet meer de diepvriestemperaturen en het prachtige weer waar we nu mee worden verwend, maar een Groenlandwinter geeft een grote kans op sneeuw en kan ook redelijk koud zijn, dus wie weet ..............
Nou de kaartjes op weer.nl waren al klaar (vind ik vreemd, want ik dacht dat de run nog bezig was) dus daarom vroeg ik of het de 00UTC run was, want die was op weer.nl al helemaal te zien, terwijl de pluim nog bezig was :S
Ja de oper run is al klaar, maar de rest van de leden worden er bij ingetekend, dat is altijd even spannend
Gehele pluim:
| Gewijzigd: 7 februari 2012, 10:00 uur, door zwoof
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Feit blijft dat de wind (tijdelijk ? de (noord-) westhoek gaat opzoeken en dus een mildere luchtsoort gaat aanvoeren.
We zien echter ook kaarten ontstaan die mogelijk een zgn. "Groenlandwinter" kunnen gaan opleveren. We krijgen dan inderdaad niet meer de diepvriestemperaturen en het prachtige weer waar we nu mee worden verwend, maar een Groenlandwinter geeft een grote kans op sneeuw en kan ook redelijk koud zijn, dus wie weet ..............
Zou allemaal kunnen. Maar kan ook gewoon dooi weer worden met pure regen en of natte sneeuw. | Gewijzigd: 7 februari 2012, 10:02 uur, door Eifel
maar op welk deel van de zondag?
oper en control schieten zaterdag al omhoog, net als het gemiddelde, de laagste leden voor de nacht van zaterdag op zondag liggen erg dicht op elkaar op wat ik zie als de laatste kans op (zeer) strenge)vorst, zondag na het middaguur gaan ook de meeste ijskoude leden voor minder koude oplossingen.
Lichte dooi dus vanaf het weekend. | Gewijzigd: 7 februari 2012, 10:25 uur, door Eifel