Weerstation Workum
jaaaaaaaaaaaa, zeer strenge vorst is binnen :7:15 | Gewijzigd: 7 februari 2012, 07:19 uur, door JPP
Behoorlijk frips aan de bips:
Bijna heel NL strenge vorst, is dat uniek?? alleen zeeland valt onder matige vorst | Gewijzigd: 7 februari 2012, 07:10 uur, door JPP
Het kan vriezen en het kan dooien, maar als je om 07.00 uur 's morgens op je bek gaat zijn ze vergeten te strooien!
Edit: Jan op Twitter;
*Europees weermodel zelfde als gisteren, de oper dan, beste is nog zaterdag rijden de tocht .
*Pluim zal iets beter zijn, maar wel overdag kans op dooi nog (oper)
| Gewijzigd: 7 februari 2012, 08:12 uur, door zwoof
@JV
Een ruime meerderheid van de leden van het aan het ECMWF gelieerde atmosfeermodel verwachten dat de temperatuur vanaf zondag boven nul gaat uitkomen. Echter: op de lange termijn (nog niet zichtbaar op deze pluim) mogelijk toch weer kouder!
en met sneeuw..... mi
| Gewijzigd: 7 februari 2012, 08:30 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
"Onze" meestal erg voorzichtige weerman Ed Aldus, liet zojuist weten dat na de kortstondige temperatuurstijging van as weekeinde, toch weer nieuwe kou met sneeuw op de kaarten verschijnt. "We zijn nog niet van deze winter af"liet hij weten.
aldus Jan op twitter.
Is de vorst dan weg geweest???
Ik zit net de pluim te bekijken die afgelopen vrijdag binnen kwam.... minder extreem koud maar wel tot woensdag 14 feb...
Wordt een dagje f5 voor mij, kan niet wachten.
"Onze" meestal erg voorzichtige weerman Ed Aldus, liet zojuist weten dat na de kortstondige temperatuurstijging van as weekeinde, toch weer nieuwe kou met sneeuw op de kaarten verschijnt. "We zijn nog niet van deze winter af"liet hij weten.
Wat ik altijd leuk vind, hij verteld het altijd, maar laat is wat plaatjes zien.
Edje kijkt ook naar de operationele run, net als wij... Iedereen is afhankelijk van de computermodellen | Gewijzigd: 7 februari 2012, 08:53 uur, door zwoof