Eerst zou het afgelopen vrijdag al gaan dooien, toen werd dat uitgesteld naar afgelopen zondag. Toen weer a.s woensdag/donderdag, vervolgens naar komend weekend. En nu.. nog verder? Lijkt erop dat de dooi niet voorspeld wordt maar dat er (logischer wijs) van uitgegaan wordt dat het een keer moet gaan dooien in Nederland
Zeker als je inderdaad de leden op Zondag weer naar beneden ziet gaan,tegen de -10 aan.
Citaat van Roare, dinsdag 7 februari 2012, 0:06 uur Ja maar de dinsdag erna ziet er erg slecht uit, alle leden boven 0
Alle leden is wel heel ruim genomen,vanaf daar neemt gewoon de onzekerheid weer toe.
Marga: Berichten samengevoegd... alweer.... | Gewijzigd: 7 februari 2012, 07:56 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dat zijn de Energie bedrijven, die vinden het geweldig.
Ik zelf ben er effe klaar mee , die bij hun ouders wonen hebben makkelijk lullen Pa en Ma betaald de Gasrekening wel
Denk daar ook eens aan, winter leuk maar na 2 weken wel genoeg voor de meesten die wat krap bij kas zitten.
( mag toch ook gezegt worden he )
Ik tel ze echt allemaal boven 0 die dag, als het meezit is alleen nachtvorst mogelijk die dag. En dinsdag is een sleuteldag als het dan nog zou vriezen is de kans op een Elfstedentocht veel groter.
Voor nu weer lekkere lage temps
Hoe stabiel is de pluim dan, ik vind er op MT aardig verschil inzitten.
Waarschijnlijk hebben ze er het behoorlijk moeilijk mee om de verwachtingen te maken.
Ik ben zelf er niet van overtuigd dat de winter over is. | Gewijzigd: 7 februari 2012, 00:41 uur, door Sebas81