Meestal is een pubrun warmer dus ik ben benieuwd waar de 00:00z mee komt morgenochtend maar er is duidelijk een verbetering en ik denk dat de Elfstedentocht kan worden uitgeschreven voor zondag of maandag
Haha pessimistisch ben ik niet, maar ik besef wel dat we hier naar de prullenbakrun kijken.
Als morgen EC én GFS deze kaarten geven, ben ik overtuigd van deze winter en al helemaal van de tocht.
Lichtsnelheid niets is sneller...Is al van de baan,na tal van keren partikels afschieten naar Italie is gebleken dat er daadwerkelijk dingen zijn die sneller zijn dan het licht. Ben zeer benieuwd naar het Rapport ervan,en van mij mag dit wereld nieuws worden!
Ontopic.
Ik blijf een twijfel gevoel hebben over de aankomende dooi of doorzetting winter. Allebei de kansen zijn groot.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als morgen EC én GFS deze kaarten geven, ben ik overtuigd van deze winter en al helemaal van de tocht.
De pubrun vind ik altijd veel warmer maar dat is die nu niet dus ik ga er vanuit dat de run van morgenochtend nog iets kouder is
http://wxmaps.org/pix/temp4.html
Terwijl hier de 12 zulu meestal koud is vergeleken met 00 zulu....
The bright side: Niet meer krabben s'ochtends...
The bright side: Niet meer krabben s'ochtends...
Heb ik sinds het begin van de winter periode nog niet hoeven doen. Dus mis het niet ook. Gelukkig droge lucht direct gekregen!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Kan voor het zelfde geldt 10 km schelen of 100 km. Dus nu lijkt Utrecht in de kou te blijven,maar in werkelijkheid kan het evengoed in de dooi zitten,of kan juist heel NL op de 0 graden grens blijven zitten.