Ik moest vanmorgen al mijn radio op een andere zender zetten omdat ik die rare kwibus met z'n code letters ook al hoorde blaaten over de dooi om de noord...
Dus betekend het iets ? of zit iedereen iemand waar ik de naam niet van ga noemen te kopieren (waarmee mijn inziens het niveau erg hard aan het dalen is...) | Gewijzigd: 6 februari 2012, 22:23 uur, door jeffreydekam
Ach Jef,
Onze tijd komt ook nog wel,das het mooie Winter is ook leuk maar dat andere toch net iets leuker
EDIT:
Maar ik snap je punt jah! Beetje jammer | Gewijzigd: 6 februari 2012, 22:26 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik moest vanmorgen al mijn radio op een andere zender zetten omdat ik die rare kwibus met z'n code letters ook al hoorde blaaten over de dooi om de noord...
Dus betekend het iets ? of zit iedereen iemand waar ik de naam niet van ga noemen te kopieren (waarmee mijn inziens het niveau erg hard aan het dalen is...)
ben het helemaal met je eens! zijn niveau is hard aan het dalen nu!
Dus betekend het iets ? of zit iedereen iemand waar ik de naam niet van ga noemen te kopieren (waarmee mijn inziens het niveau erg hard aan het dalen is...)
Ja, het betekent dat de dooi uit het noorden komt en dat is vrij zeldzaam. Meestal komt het uit het westen of zuidwesten.
Wist niet dat Rijks Dienst Wegverkeer ook zo bezig was met het weer.
Even humor | Gewijzigd: 6 februari 2012, 22:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Even humor
lol, wij weten heus wel dat hij Ruud de Wild bedoeld....
Ook heerlijk. En de winter hoeft nog lang niet over te zijn zo lijkt het.
Ik kan je verzekeren dat dat, onder die overig door jou genoemde condities, ook geldt bij .....laatste kwartier, eerste kwartier, nieuwe maan en alle andere schijngestaltes van de maan... in de winter... | Gewijzigd: 6 februari 2012, 22:36 uur, door Ben47
Misschien helemaal niet zo gek als he licht gaat dooien, smelt de bovenste ijslaag, evt sneeuw die valt smelt hierdoor op het ijs weg, en als de vorst weer komt... Prachtige ijsvloer... Maar dat denk ik, misschien zit ik ernaast.
nou mooi, dan klopt het dus
Wat Jan Oostenbrug bedoelt, is dat met volle maan de meeste uitstraling opgang komt. Met andere woorden de LAAGSTE temperaturen worden DAN gehaald. Uiteraard met de juiste weerscondities. Een bewolkte hemel geeft niet meer uitstraling dan een onbewolkte hemel. Ik gok erop dat het vannacht in friesland -18 of nog lager wordt.