De Noren volgen de EC runs. Dus volgens het EC weermodel
Zullen die sneeuwbuitjes ook noordholland bereiken of voor die tijd zijn opgelost?
Nog niet!
Veranderd straks wel.
Die datum veranderd automatisch. En zonder nieuwe pluim kan je geen nieuwe verwachting maken,of beter gezegd voorspelling.
01.00 is de verwachting totaal anders en die zal er dan weer staan tot morgen nacht 1 uur,om weer bijgewerkt te worden naar de huidige status van de nieuwe pluim die dan weer uitgekomen is.
En KNMI staat bekend om het aankloten van verwachtingen/voorspellingen en gaan uit van de leden,Voorbeeld: dus zitten er pieken bij naar -20 zie je dat terug in de verwachting. Of pieken naar +12 dan zie je dat terug in de verwachting,terwijl de meeste leden toch voor minder gaan of meer hoe je het bekijkt. het kan dus -20 worden of -3. Het kan +12 worden of 0 | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:03 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
we staan nu nog op plek 61 hoor.. nog even geduld tot vannacht 01:00 uur
*edit
De bilt staat op dit moment -7,5 als etmaal, dus als het zo zou blijven gaan we naar plek 53 | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:04 uur, door Roan
*edit
De bilt staat op dit moment -7,5 als etmaal, dus als het zo zou blijven gaan we naar plek 53
Gemiddeld over de afgelopen 111 jaar was Helmann precies 75
| Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:10 uur, door Raymond
Zullen die sneeuwbuitjes ook noordholland bereiken of voor die tijd zijn opgelost?
Die gaan het wel reden denk ik. Zal niet veel zijn.
PS, @weet ik veel wie het was hier:
KNMI Meest betrouwbare bron ? ehmm , De pluim is van de gezamenlijke weermodellen niet van KNMI. Het KNMI baseert haar verwachtingen daarop, net als elk instituut doet. Het zijn de weermodellen die tellen.
KNMI is een global warming adept. Ze neigen al snel naar dooiweer.
In het verleden heb ik hen (ergens 2001) een e-mail geschreven dat de temperatuurgegevens van de Bilt niet referable zijn. Domweg omdat De Bilt tussen 1970 en 2000 volledig is ingebouwd tussen Utrecht en De Bilt zelf. Heeft DRIE WEKEN geduurd dat ik antwoord kreeg met excuses vanwege ziekte en verzuim. Ik had wel een beetje gelijk, maar men vond dat de opwarming als gevolg van het fossiele brandstof verbruik niet kon worden uitgevlakt. De meetgegevens waren volgens hen niet significant beinvloed door de nabije stadswarmte.....
Terug naar het huidige weer.... Het koude weer houdt voorlopige aan. En die tocht, die komt er. En daarna??? Dan mag van mij de natuurlijke thermostaat weer gauw naar 20 graden celsius boven kruipen... | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:12 uur, door RensII
Hmm,, Ik had nog graag een gruwelijk mooie sneeuwperiode. Mag van mij het hele jaar wel winter zijn. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:48 uur, door Debbieke
En dat terwijl de Duitsers altijd erg enthousiast zijn met het voorspellen van mogelijk winterweer.
EDIT: Ook JMA is dramatisch. Ook die laat na zaterdag al dooi zien.
De dooi wordt naar voren geschoven. Eerst was het in de loop van zondag nu lijkt het al een 12 tal uur eerder te gaan gebeuren! | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:21 uur, door KJW