Dooi... Ja er staan temperaturen van boven nul op. Maar ik verwacht vooral meer wisselvallig weer met sneeuwkansen.
dus jij weet dat met zekerheid te zeggen?? raaar, toen de kou 5 dagen van te voren op de kaarten stond zeiden we ook met zijn allen, afwachten geblazen!! en nu zeker niet??
ik wil hier helemaal geen welles-nietes discussie van maken, maar niets is zeker, wat als er vanavond-vannacht-morgenoverdag weer koud vriesweer in het weekend erin staat??.......
ik wil hier helemaal geen welles-nietes discussie van maken, maar niets is zeker, wat als er vanavond-vannacht-morgenoverdag weer koud vriesweer in het weekend erin staat??.......
Je hebt helemaal gelijk! Vorige week werd ook al gezegd dat de afgelopen zondag zou gaan invallen nou moet je nu eens kijken
het is al weer een weekje uitgesteld. Dus niks is zeker en zeker niet 7 dagen van te voren daarin kan nog van alles veranderen en 2 dagen langer vorst dat zou al een hele stuk helpen voor de Elfstedentocht. Ik hoop van harte dat de run zo meteen weer wat kouder is.
het is al weer een weekje uitgesteld. Dus niks is zeker en zeker niet 7 dagen van te voren daarin kan nog van alles veranderen en 2 dagen langer vorst dat zou al een hele stuk helpen voor de Elfstedentocht. Ik hoop van harte dat de run zo meteen weer wat kouder is.
Toen was er niet zoveel standvastigheid als nu. Werkelijk alles en iedereen gaat voor dooi maandag, en naar mijn mening is daar na twee weken dik winter dan erg veel voor te zeggen. We leven hier nog steeds Nederland. Maar laten we hopen op een vervolg!!
ik heb wel een goed gevoel er over.......
Ik totaal niet... maarja dat is ieder zijn eigen mening. En het is niet dat ik het niet wil hoor maar wat er nu op de kaarten staat is zekerrrr niet goed.
ik heb wel een goed gevoel er over.......
GFS gaat alle kanten op hecht daar niet te veel waarde aan, ik ben reuze benieuwd naar ECMWF vanavond. Er gaan in deze run erg veel leden voor temperaturen boven nul na zaterdag. Deze zuurpluim kan wel eens extra zuur zijn voor de elfstedentocht... Vanavond weten we het, misschien was het gewoon een prullenbakrun
zoveel is die niet veranderd. vorige week zag je een behoorlijk compacte pluim tot woensdag/donderdag, later in de week werd dat dinsdag en vanaf dit weekend zie je voor vannacht nog strenge vorst en dan gaat het naar lichte tot matige vorst. Dan zakt het aan het einde van de week nog een beetje maar niet zoveel.
Idd,want deze sneeuw was vanochtend al bekend
Maar,we zitten hier op het verkeerde topic.......
Inderdaad,daar gaat je goede gevoel gelijk weg.
ik zeg: al me geld op 12h EC
er zal een mooi laagje ijs gevormd gaan worden op het bestaande ijs. daarna gaan er nog de nodige dagen ijsdagen worden.
ik heb er het volste vertrouwen in.
Ik denk dat je wel gelijk gaan krijgen eerst werd de winter maar naar voren geschoven nu moet de dooi maar eens wachten
en ik dat morgen de runs wel weer beter gestemd zullen zijn | Gewijzigd: 6 februari 2012, 21:11 uur, door Debbieke
Ja en wel 0mm als je je ff goed kijkt naar de link die je gaf