Mensen, vergeet niet te genieten van het weer buiten ipv blind te staren op deze zuurpluim
idd,... volgens mij ga de pluim vorige ook aan dat we op afgelopen woensdag een dooiaanval zouden krijgen,..Peter T was daarvan overtuigd,.. Ik heb geen dooi gezien. Dus ik ga me pas zorgen maken als woensdag de pluim nog steeds een warme oper aangeeft voor ak weekend
Dus vanavond schaatsen (schaatsbaan A'foort is open voor publiek, henneschotermeer word/is vandaag geveegd en leersumse plassen, perfectomudo ijs)
ennu have fun in de sun, en vergeet vooral niet te lachen!!! | Gewijzigd: 6 februari 2012, 16:09 uur, door Serge
het henschotermeer daar heb ik vandaag op nou ja.. .. geschaatst kwaliteit van het ijs is om te huilen
gelukkig wordt daar nu wel aan gewerkt!
gelukkig wordt daar nu wel aan gewerkt!
Oh,...gisteren was het nog prima,....
Nee het wordt verwacht op MT. Het zou dus zo kunnen zijn dat dit uitkomt, maar het kan ook zijn dat dit een hikje is en dat het vanavond of morgen of overmorgen er anders uitziet. Als het woensdag er nog op staat (op de kaarten) dan is het met aanzekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat er een vrij sterke verwachting is dat er dooi kan komen.....
M.a.w.
Er staat zoiets in de kaarten maar het is te vroeg om daar nu teveel waarde aan te hechten
Het zou mij niet heel erg verwonderen. Sinds vanochtend zijn er in de pluim helaas weer eens redelijk veel leden die voor dooi gaan. In vorige pluimen was het op de LT volgens mij meer 50-50% heb ik het idee. Bovendien zijn het zowel GFS als EC die met een dooiscenario komen. Maar goed, het is gelukkig nog redelijk ver weg en hopelijk verandert het... | Gewijzigd: 6 februari 2012, 16:34 uur, door Jelmer2a
Mij ook niet.. Er zijn meerdere modellen die het scenario laten zien. Nu is de vraag alleen nog wanneer het ongeveer komt..