Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hoe langer dit duurt,hoe groter de kans word op uitgebreid en zeer gevaarlijk ijzel mocht de dooi met neerslag om de hoek komen kijken! | Gewijzigd: 6 februari 2012, 15:18 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hoe langer dit duurt,hoe groter de kans word op uitgebreid en zeer gevaarlijk ijzel mocht de dooi met neerslag om de hoek komen kijken!
perfect toch? dan kan de elfstedentocht gewoon op de weg gehouden worden
zijn we gelijk van al dat gezeik af
Hoe langer dit duurt,hoe groter de kans word op uitgebreid en zeer gevaarlijk ijzel mocht de dooi met neerslag om de hoek komen kijken!
Daar heb je gelijk! Het gevaarlijkste zou een mislukte dooiaanval zijn met eerst regen en dan weer sneeuw... Dan wordt het pas echt schuiven.. Blijft het regenen lost een en ander wel weer op.
Zie de situatie in het zuidwesten van Frankrijk, daar is de kou ingevallen met veel neerslag (ik geloof eerst nattigheid, daarna sneeuw) en nu is het hele wegennet een ijsbaan. Gevolg: Gesloten scholen omdat de schoolbussen niet meer rijden..
Het gekke is dat de treinen daar wel doorrijden. Het kan dus wel!
Je weet hoe Nederland is he in dit soort situatie's
Zo zijn er nog tal van landen waar het trein net gewoon lekker doorgaat,en dan bedoel ik niet met een laagje van 4 cm maar eerder 40 cm tot 1/2 meter. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 15:31 uur, door thunderfreak
Andere tijd van de foto denk ik, de satelliet is niet geostationair.
Zondag regen is niet zo vervelend, als de temp dan maar weer naar beneden gaat. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 15:53 uur, door xzaz