Op LT wel inderdaad. Niet op MT of KT...
Einde vorstperiode breekt aan en drukt door. Het kan ook niet eindeloos doorgaan.
Haha! Lees nu eens goed wat je zelf schrijft. Ik lees wat tegenstrijdigheden. Je stelt nu zelf ook vertrouwen in de LT
We zien veranderingen op de midden-LT nu. In dat opzicht lijkt de vorstperiode op te houden, wat dus niet wil zeggen dat op de LT er sowieso dooi is. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 11:02 uur, door zwoof
We zien we veranderingen op de midden-LT nu. In dat opzicht lijkt de vorstperiode op te houden, wat dus niet wil zeggen dat op de LT er sowieso dooi is.
Het zit al enkele dagen in de kaarten, dat het na komend weekend warmer wordt. Maar goed, warmer of warm...daar zit verschil in. Tenminste de tendens is wel, dat de temperaturen volgende week - kan nog veel gebeuren deze week - overdag boven nul komen. Als je van elke dag dat het koud is en sneeuw ligt kunt genieten, dan is het ook minder erg dat het volgende week eventueel warmer wordt.
Sorry, zie het nu pas, druk in ander topic
oa op;
http://www.weeronline.nl/vakman-index/130/0
(als ik de link hier mag posten)
Ja dat klopt en die periode ligt nu in de midden-LT. Waar eerst de zondag en maandag nog mee werden berekend als eventuele winterdagen, is het einde van de vorst nu teruggeschoven naar zaterdag. Feit is dat deze periode met de dag betrouwbaarder in beeld zal komen. Niets is nog zeker.
EC:
GEM:
Ik geniet van dag tot dag en zie het wel komende dagen.
Mijn foto's en filmpjes staan in ieder geval weer op een cd deetje | Gewijzigd: 6 februari 2012, 11:33 uur, door sneeuwschuiver
maandag 13 februari tot en met maandag 20 februari
De eerste dagen 60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer, maar ook 30-40% kans op overgang naar minder koud weer met grotere neerslagkansen. Daarna wordt de verwachting erg onzeker.
bron knmi
het is nog erg onzeker misschien is het morgen weer totaal anders.
maandag 13 februari tot en met maandag 20 februari
De eerste dagen 60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer, maar ook 30-40% kans op overgang naar minder koud weer met grotere neerslagkansen. Daarna wordt de verwachting erg onzeker.
bron knmi
het is nog erg onzeker misschien is het morgen weer totaal anders.
Dat is nog van gisteren
Dooi zit er voor zondag vooralsnog in...Rest even afwachten
Laten we hopen dat dit nu ook het geval is, want wat voor flutweer krijgen we dan? Regen, zoals zo vaak. Van dat oersaaie grijze weer, bah bah bah!
Ik hoop echt dat Koning Winter stand weet te houden........