Woensdag Dag -2/1 Nacht -8/-5
Donderdag Dag -1/1 Nacht -6
Vrijdag Dag -4/-2 Nacht -8/-5
Zaterdag Dag -3/-1 Nacht -10/-8
Zondag Dag -4/-1 Nacht -14/-12
En de gehele periode weinig tot geen neerslag van betekenis.
Zon kansen over het algemeen rond de 60%
Aldus KNMI verwachting bij de nieuwe Pluim
zondag 12 februari tot en met zondag 19 februari
60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer.
Rond 30-40 % kans op een overgang naar een minder koud weertype met grotere neerslagkansen.
Uitgifte: 05/02/2012 02.
it giet oan! zeker van | Gewijzigd: 6 februari 2012, 02:05 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dat noemt men een halo, en als ik me niet vergis word die gevormd door de ijskristallen
maak je niet druk want....kring om de maan die kan vergaan!
maar wat maken we toch bijzondere winterdagen mee!
begin januari had men dit niet kunnen dromen en voorspellen! ja ,die en die voorzagen het bullshit! is gewoon gokken!
het weer laat zich vooral op langer termijn nooit voorspellen!
maar geniet en onthoud deze tijd,want mischien moeten we het er weer jaaaaren mee doen! | Gewijzigd: 6 februari 2012, 08:18 uur, door Sanwa
Alhoewel het van mij wel mag hoor, deze week de 11 steden en vervolgens een dagje mooie sneeuwdump en dan maar weer warmer. Anders is het slecht kersen eten voor mijn andere hobby, karpervissen. Vorig jaar veel (grotere) vissen doodgevroren. Je ziet nu her en der de kikkers ook al weer onder tegen het ijs geplakt.
Als de tocht er komt dan moet hij op vrijdag of zaterdag komen, daarna dooi volgens de oper. Benieuwd naar het gemiddelde dadelijk
Volgens de oper... kan nog steeds een warme broeder zijn. Zo niet, zal de tocht niet doorgaan vrees ik. De 10e of 11e is te vroeg denk ik. We wachten de totaal pluim even af. | Gewijzigd: 6 februari 2012, 08:13 uur, door zwoof
denk dat het een uitbijter zal zijn,net zo als de pluim van gisteren avond
die ging ook voor extreme temperaturen zonder andere leden daar ook voor gingen.
Hopelijk een paar nachten die veel strenger uitvallen
ondertussen is de temperatuur hier in woudenberg lekker in een vrije val gegaan
nu al bijna -14 moet ik natuurlijk zo weer met mn scooter naar amersfoort
Het heeft er alle schijn van. Maar goed is nog redelijk ver weg. Bovendien maar eens kijken wat de totaalpluim zegt. Gerust ben ik er niet op.
Ja klopt, trekken ook naar het jaargemiddelde op het laatst. Maar de GFS pluim hierboven ziet ook dooi na de 11e. Dat is op de midden LT. Samen met de uitslag van EC toch wel enige zorgen over de voortgang van de vorst.
Edit: @Jantje_Jantje_
Hier de oper alleen in de pluim, ik hoop dat het een warme broeder is #elfstedentocht
| Gewijzigd: 6 februari 2012, 09:23 uur, door zwoof
Bedoel er verder niets mee, maar zie het elke keer weer in jouw posts staan. Ik wil je er even op attenderen dat het niet GSF maar GFS is.
Haha thx voor je attentie! Maar Idd Ik had me er zelf ook al een paar keer op betrapt.
http://www.yr.no/place/Netherlands/Overijs...chede/long.html