En kijk eens naar die baggeroper die EC er uitgooit (model blinkt hier in uit ), die kan zo de prullenbak in. Als we deze week verder een beetje fatsoenlijk (niet te veel sneeuw) doorkomen dan moet het wel lukken met dat schaatstochtje.
Als ik de pluim van de afgelopen dagen bekijk, zit er in elke dag dezelfde trend: de eventuele dooi wordt steeds verder weggeschoven en het gemiddelde blijft flink onder nul!
Laat maat komen die tocht waar we (behalve Ricootje) naar verlangen!
Helemaal mee eens, maar ik zeg het niet steeds Ik lees en kijk wat de verwachtingen zijn, maar ga niet anderen teleurstellen met wat er aan komt
Volgende week gaat hier kunnen geschaatst worden op de Leie, dat is alweer lang geleden! Lag vandaag al helemaal dicht maar weet nog geen diktes maar ook zaterdag lag die al dicht dus ik denk toch al behoorlijk laagje. Geen sneeuw erop dus dat gaat extra snel
Opper zit weer lekker eenzaam bovenaan de pluim op lange termijn dus rechtstreeks prullenbak binnen | Gewijzigd: 5 februari 2012, 22:18 uur, door Henri_1
Zondag!
Ik ben vandaag wezen schaatsen op deze vijver. Natuurlijk is die nu bevroren . Deze komt van Google Maps. Ik heb zelf geen foto's gemaakt. Misschien maak ik ze nog wel.
Als je de pluimen de laatste dagen hebt gevolgd van GFS dan weet je maar al te goed dat daar niks van klopt! Enkele dagen geleden gaven die nog aan de vandaag de dooi zou inzetten. Gisteren gaven die nog aan dat het gewoon zeker nog 10 dagen zou vriezen met amper leden boven nul! Nu plots weer volop dooi. Doe mij maar pluimen van EC