GEM 12z +180:
GEM laat nu vergelijkbare sneeuwkansen zien zoals EC voor donderdag:
Zo ja, dan blijf ik thuis morgen, heb geen zin om uuuuuren op het station te moeten staan...
Wees niet bang, valt niks:)
4 Modellen houden winter. GEM/GFS/UKMO/NOGAPS
EC lichte dooi later.
Die licht dooi na het weekend bij EC, ben benieuwd naar de rest van de leden.
Elke temperatuur boven 0 zie ik als forse dooi! Alles in de plus is niet goed. En die 3 cm is binnen half uurtje compleet weggesmolten bij een temp van +1.
Heb nu een vaag vermoeden welk woord jouw reacties de komende dagen gaat beheersen, maar ok, is weer eens iets anders dan WC . Voorlopig zet ik er op in dat alles in de plus weer naar achter wordt verschoven.
Maar de dooi is op LT denk ik, plus als de koude eenmaal in de Benelux is, dan gaat hij niet zomaar weg! (Is toch vaak zo dat de dooi altijd wordt uitgesteld)
Geen dooi te zien in de pluim, gemiddelde lekker onder het vriespunt. Geen paniek:
kijk vanavond als ik thuis ben nog wel even.
EDIT: Ziet er nog goed uit de pluim van EC jah. | Gewijzigd: 5 februari 2012, 21:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Anders ben je voor de verandering eens een keer NIET negatief. Sjonge jonge. Jij bent echt iemand van een glas helemaal leeg als het nog halfvol is of niet? Het blijft in ieder geval tot het weekend vriezen en daarna (we hebben het over MAANDAG, dat is ACHT dagen verder dan nu) gaat het MISSCHIEN dooien. Aangezien elke run dat tot nu toe aangaf over 8 dagen, ga ik daar niet veel van aantrekken.
Sticky topic wel eens gelezen? Daar staat in: niet teveel aantrekken van LT verwachtingen en vooral: geniet van het weer dat de komende week gaat brengen.
Lijkt me een mooi devies voor jou.
Pff ik snap jou niet... Ben nou eens blij met wat komen gaat... Johann heeft vanmiddag een mooi stukje geschreven waarin staat dat er na volgend weekend veel sneeuwkansen zijn! Speciaal voor Ricootje, omdat hij zo moppert!
Sticky topic wel eens gelezen? Daar staat in: niet teveel aantrekken van LT verwachtingen en vooral: geniet van het weer dat de komende week gaat brengen.
Lijkt me een mooi devies voor jou.
Eigenlijk vind ik zijn berichten juist nuttig. Hij laat altijd het tegendeel zien waardoor je toch minder zweeft. Hij wilt helemaal het genieten niet kapotmaken. Hij wilt juist aantonen dat het niet altijd goed kan lopen. Vlak voor de winterperiode gaf hij nog WC-kaarten aan. Voor hetzelfde geld kwamen die uit... Ik vind dat hij goed werk doet en dat dat mag blijven!
Dankzij hem ben ik nooit hoog aan het zweven
Hier nu -4 sinds vanmiddag. Temperatuur veranderd nauwelijks. Eens zien of we de matige vorst halen
Dankzij hem ben ik nooit hoog aan het zweven
Hier nu -4 sinds vanmiddag. Temperatuur veranderd nauwelijks. Eens zien of we de matige vorst halen
Nou hij laat niet veel zien vandaag, hoogstens wat gemopper en gepruttel... Onderbouwingen zijn ver te zoeken!
kansen genoeg nog.
Enne doet de dooi de sneeuw niet wegwerken,dan doet de vorst het wel,en met een beetje wind gaat dat net zo snel bij een dun laagje
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik heb vandaag gewoon geen zin om alles te onderbouwen. Misschien de modellen straks weer. Maar voor mij zijn dit bloed saaie tijden. Vrijdag was gewoon een geweldige dag! Ik hou van sneeuw en droge kou is ook wel lekker, maar vooral veel sneeuw. IJS en schaatsen interesseren me weinig, dus vandaar zo afgezaagd. Verder is winter altijd beter dan regen.
Gemiddelde onder nul! Meeste leden onder nul,Gister was het gemiddelde ngal op het randje,dus kouder inderdaad. En weer fors uitgesteld.