LEZEN wat ik zeg.
Het was er tot heden helder,daarom kon de temp onderuit. Bewolking loopt daar nu pas binnen.
Astu
http://wolken.buienradar.nl/nl/nl?ir=true | Gewijzigd: 5 februari 2012, 20:08 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Het was er tot heden helder,daarom kon de temp onderuit. Bewolking loopt daar nu pas binnen.
Astu
Ja meneer! Danku!
Lezen wat je zegt.......en luisteren wat je schrijft...
Vandaag op weg naar huis zag ik zo'n mooie zonsondergang waar ik gister foto's van zag. Zo'n soort kaars. Alleen was die nu rood en meer een bundel licht naar boven. Schitterend. Kon geen foto's maken want ik was aan het rijden en was zo onder de indruk dat ik zelfs moest opletten dat ik mijn auto niet in de berm reed. Heel mooi om te zien.
OT Het is hier -6,8 en langzaam dalende. Het gaat niet zo koud worden als afgelopen nachten denk ik.
De pluim vond ik ook ietwat onbetrouwbaar uitzien op LT. Dus daar besteed ik verder geen aandacht aan.
Van de week heb ik op een link geklikt die het verloop van de winter van '56 uit legde. Toen dacht ik al: Dit gaat eigenlijk wel het zelfde als toen. Zou het? Bij diezelfde link kwam ik ook uit op foto's van de bevoren Noordzee. Voelt iemand zich aangesproken? Kun je me dan de link nog eens doorsturen.
Ell heeft ons al vaker verrast
Even een half uurtje wachten en dan is alles duidelijk.
Pluim Gfs N/O weer ietsie kouder (gemid.) op LT. | Gewijzigd: 5 februari 2012, 20:21 uur, door albalinda
Nieuwe EC run is prachtig te noemen, tenminste de Oper
en:
Donderdag #sneeuw volgens Europees weermodel, mogelijk ietsjes boven 0
centimeter of 2
Misschien heb je wat aan deze link: http://archief.weer.nl/?menu=view&cat=...leen07022006.wn | Gewijzigd: 5 februari 2012, 20:56 uur, door Debbieke
Nieuwe EC run is prachtig te noemen, tenminste de Oper
Lijkt een klein dipje donderdag; daarna herstel
Yep koude oper, maar ik ben erg benieuwd of de sneeuwdump van aanstaande donderdag nog steeds op de kaarten staat...
Er is nooit een sneeuwdump geweest op donderdag. Een beetje lichte sneeuw dus hooguit 1 cm. Verder lijkt het echt over en uit vanaf het weekend. Elk model geeft daarna forse dooi en regen. Het is nog een beetje ver natuurlijk maar behoorlijk naatje allemaal.
Dank je maar was niet de link die ik bedoelde. Maar was wel leuk leesvoer hihi
nee hoor veel meer...
Kan zijn dat na het weekend de dooi in zet, maar vergeet niet dat de pluim op LT altijd hoog zit. Ik hecht geen waarde meer aan meer dan 7/8 dagen vooruit kijken.
Kom op zeg Forse dooi
EC vanaf woensdag 15 februari lichte dooi (+2)
GFS: 13, 14 februari lichte dooi later weer volop winter.
NOGAPS: Blijvend flinke vorst
UKMO: Blijvend flinke vorst
Volgende keer niet zoveel overdrijven aub
EC vanaf woensdag 15 februari lichte dooi (+2)
GFS: 13, 14 februari lichte dooi later weer volop winter.
NOGAPS: Blijvend flinke vorst
UKMO: Blijvend flinke vorst
Volgende keer niet zoveel overdrijven aub
1 run dooi en de rest blijft in winter sfeeren of gaat er direct na een dip weer in terug. Toppie toch
GEM? Toevallig gezien? krijg heel die kaarten niet open hier op mijn werk! Beveiliging helaas. | Gewijzigd: 5 februari 2012, 21:03 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.