2 dagen lichte dooi en dan weer dik winter volgens deze run
Bovendien: Wat is een winter zonder dooiaanvallen
Johann zegt winterse run!! dus het is gewoon goeie run!! Jaa wat verwacht je dat de winter in de benelux, 4weken aan een stuk nu nog ijsdagen zullen zijn, ja er zullen wel eens daagjes zijn dat het 5graden is, daarnaa dan toch weer de winter in, na het weekend, ... hopelijk met sneeeuw
Kijk eens 2 post boven die van jezelf.....
off-topic: Ik krijg het idee dat sommige hier gewoon inloggen en een vraag neer plempen zonder ook maar iets te lezen...
Dat je niet het hele topic wilt lezen begrijp ik, maar de paar laatste berichten lezen is toch niet zo heel veel moeite,....toch? | Gewijzigd: 5 februari 2012, 19:00 uur, door Brisk
Meestal vrij van serieuze sneeuwval | Gewijzigd: 5 februari 2012, 19:03 uur, door Sanwa
off-topic: Ik krijg het idee dat sommige hier gewoon inloggen en een vraag neer plempen zonder ook maar iets te lezen...
Dat je niet het hele topic wilt lezen begrijp ik, maar de paar laatste berichten lezen is toch niet zo heel veel moeite,....toch?
Hoho, ik heb dat wel gelezen, maar snap er geen bal van oke? Dusssss dat kan ook nog...we zijn niet allemaal zo slim als jij he?
Nou, dan kun jij me ook vast wel een duidelijk antwoord geven op m'n vraag, wel of niet sneeuw deze week en dan niet alleen in het oosten waar ze het op deze pagina alleen maar over hebben ??? want ik woon niet in het oosten
Of moet ik wachten tot na het volgende weekend op een grotere kans op veel meer sneeuw?
Dat is dan toch al snel bijna 1cm voor Groningen....lol
Ik denk toch echt dat we iets langer moeten gaan wachten op sneeuw (volgens huidige runs)