http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html
als dat zo bewolkt blijft gaat dat niet gehaald worden denk ik
Kaarten run topic blijft het archiveren (mooie plaatjes/runs)
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=31210
MvG Dennis
Door drukstijgingen boven het zuidelijk deel van Scandinavië lost het front (en dus ook de bewolking) de komende nacht grotendeels op. Daardoor gaat het wederom matig tot streng vriezen. De minima komen uit op waarden tussen -8 en -14º. Er staat een zwakke zuidoostenwind. Maandag overdag ontstaat nabij Zuid-Noorwegen een kleinschalige storing. Het systeem verplaatst zich naar Zuidoost-Engeland en veroorzaakt aan het eind van maandagmiddag en/of maandagavond enige sneeuw in het noordwesten. Voor de rest draait het morgen aanvankelijk om zonneschijn. De wind is zwak tot matig uit het zuidoosten en het vriest 's middags licht.
| Gewijzigd: 5 februari 2012, 16:11 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Elke centimeter is er weer 1 en het blijft een mooi gezicht. Morgen nog vrij, dus laat maar vallen.
Zoals het er nu voor staat wel, maar voordat je het weet staat er weer sneeuw op de kaarten, straks weer de nieuwe GFS run, nieuwe kansen.
(bron: MC) | Gewijzigd: 5 februari 2012, 16:31 uur, door maarten89
Biesbos (Zoet)
Hollansch diep (Zoet)
haringvliet (Zoet)
Volkerak (Zoet)
Zoommeer (Zoet)
Westerschelde (Zout)
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
ik hoop het ook
dit koud droog weer is wel goed maar het sneeuwdek is aan verversing toe | Gewijzigd: 5 februari 2012, 16:48 uur, door Jens
Biesbos (Zoet)
Hollansch diep (Zoet)
haringvliet (Zoet)
Volkerak (Zoet)
Zoommeer (Zoet)
Westerschelde (Zout)
Kun je daar ergens de ijsdiktes van terugzien? Ben wel benieuwd of het Hollandsch Diep weer eens helemaal dichtvriest, ken nog wel verhalen van mijn opa dat je daar vroeger gewoon met de auto kon oversteken.
Wil alles echt goed dicht vriezen moet de wind echt weg,die blijft op het grote open en diepe water spelbreker.
Brielse Maas daarintegen ziet er heel goed uit! | Gewijzigd: 5 februari 2012, 16:57 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.