OK, leuk, cool dat die weer open is!
Het is een feit dat de temp wel weer een keer boven de nullijn gaat uitkomen. Ik zeg niet dat dat zeker sneeuw levert. Ik kan me alleen er alleen al op verheugen dat dat mogelijk wel zo zou kunnen zijn. Maar goed, ik denk dan vrij snel positief, maar bouw ook genoeg dekking in om teleurstelling te voorkomen hoor. Kortom mij maakt het allemaal niet uit, voor mij part wordt het keihard lente (na de tocht, lol) Ik vind het allemaal mooi!
| Gewijzigd: 5 februari 2012, 12:46 uur, door Tyshane
Wat hebben wij Twentenaren toch op onze kerfstok dat we elk jaar zo schaars danwel laat bedeeld worden?
Als sneeuwliefhebber is dit alweer erg zuur.
Voor donderdag staat er in het oosten toch een behoorlijke bom sneeuw op het programma.
http://www.weerstationlosser.nl/index.php?pid=4
True. Maar ook als laatste van Nederland. Waarbij alles vastvroor. Je brak je benen als je 4 meter buiten huis liep.
blijkt dat er net gezegd zou zijn dat er gesprekken zijn over een mogelijke tocht voor a.s. zondag.
geloof het of niet dat maakt mij niet zoveel uit. het is wat mij net wordt verteld. En mag als geloofwaardig worden beschouwd.
Zal mij benieuwen of je gelijk hebt, zou best kunnen natuurlijk.
Ik persoonlijk heb liever een 11-stedentocht op een doordeweekse dag (dan hebben we een bedrijfssluiting )
Maarja, je kunt niet alles hebben he?
zondag 12 februari tot en met zondag 19 februari
60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer. Rond 30-40 % kans op een overgang naar een minder koud weertype met grotere neerslagkansen.
Uitgifte: 05/02/2012 02.30 uur LT
knmi
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Citaat van Anko, zondag 5 februari 2012, 12:44 uur True. Maar ook als laatste van Nederland. Waarbij alles vastvroor. Je brak je benen als je 4 meter buiten huis liep.
Hmz eigenlijk is het gewoon niet snel goed dus. En komende sneeuwverwachting van donderdag voor jullie regio, daar is vast ook iets mee?!
| Gewijzigd: 5 februari 2012, 12:55 uur, door Tyshane
zondag 12 februari tot en met zondag 19 februari
60-70 % kans op het aanhouden van het koude en meest droge weer. Rond 30-40 % kans op een overgang naar een minder koud weertype met grotere neerslagkansen.
Uitgifte: 05/02/2012 02.30 uur LT
knmi
Tja hun lijken buienradar wel met die veranderingen die ze al een weken uitvoeren. Geloofwaardig? Minimaal,word het een keer zachter? Absoluut! Maar wanneer is moeilijk te voorspellen
Sneeuw op Donderdag mag ook als Fragiel gezien worden momenteel,je ziet wat er gebeurde Gister en vandaag dat er maar weinig tot geen sneeuw komt morgen/Dinsd\ag
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik houd een slag om de arm. Vorige week zag het ernaar uit dat we ook aardig wat mee zouden krijgen. Op die betreffende vrijdag leek het alsof iemand met de poedersuikerpot aan het strooien was geweest.
En dat het daarom nooit te voorspellen is wat er gaat gebeuren over 2 weken?
volgens mij blijft het vriezen tot begin maart met misschien af en toe heel lichte dooi in het westen
Yep
Al doen we natuurlijk niet aan voorspellingen, wel aan verwachtingen.
Ik vermoed dat die supercomputers de voorgaande jaargemiddelden meerekent als grotere factor naarmate de de toekomst (onzekerheid) toeneemt.
Dat denk ik ook. Je zag het ook in december toen de pluim op het einde iedere keer naar beneden ging.