Appart om te zien is het wel.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Als er toch geen sneeuw valt, hoeft die grijze massa niet van mij
Wat hebben wij Twentenaren toch op onze kerfstok dat we elk jaar zo schaars danwel laat bedeeld worden?
Als sneeuwliefhebber is dit alweer erg zuur.
Ik heb wel eens gelezen dat mensen die klagen worden overgeslagen. Misschien dat de weergoden toch invloed hebben. Nee maar even serieus, wellicht na volgende week, wie zal het zeggen. Als deze heerlijke vorstperiode gaat stoppen, zal dat vast gepaard gaan met sneeuwbuien. Wie weet kunnen we dan allemaal nog wat leuks beleven als afsluiter. Maar goed, eerst ijs enzo!
| Gewijzigd: 5 februari 2012, 12:30 uur, door Tyshane
Zeg ik: weer die laatste stuiptrekken. Waarbij we dan van een flink pak kunnen genieten waar je zeiknat van wordt omdat de dooi al ingetreden is.
Nee, laat maar dan. Die zooi zit niemand op te wachten.
Wat hebben wij Twentenaren toch op onze kerfstok dat we elk jaar zo schaars danwel laat bedeeld worden?
Haha, precies wat ik dacht.
Maar is wel makkelijk te verklaren.
Kou komt uit oosten en warmte uit westen, dus daar sneeuw en hier niks..
Maar is wel makkelijk te verklaren.
Kou komt uit oosten en warmte uit westen, dus daar sneeuw en hier niks..
Wijs me aan wie er verantwoordelijk voor is. Dan knap ik diegene wel ff op.
Dammit.
Nee, laat maar dan. Die zooi zit niemand op te wachten.
Inderdaad, dan ziet het er zo uit http://www.abbeyroad.com/Crossing
Nee dat hoeft niet gelijk kleddernatte zooi te zijn; niet gelijk van het negatieve uitgaan. Sneeuw valt vaak juist als er lage drukgebiedjes komen en dan is vaak de kou weer getemperd. Hoeft dan niet gelijk vette dooi te zijn. Dat kan dus juist in die situaties mooie sneeuwtaferelen opleveren. Maar goed, het is maar waar je je op richt!
Onweersdagen: 0
December 2010 viel toch wel mee? Je kunt het hier nog eens nakijken:
http://www.weerstationlosser.nl/index.php?pid=4
« Reactie #192 Gepost op: Vandaag om 10:02:01 »Afgelopen nacht door meer wind en wat -hoge- bewolking, minder lage minima dan zaterdag. Op veel plaatsten kwam het tot iets onder de minus 10 C na middernacht, in het zuidoosten vroor het plaatselijk nog zeer streng.
Vandaag en morgen in het westen wat vlokjes, morgennamiddag nog ff in de gaten houden als er opnieuw een L systeem vanuit het westen van Noorwegen zuidwaarts komt afgezakt.
Maar verder de gehele week droog, zonnig en zeer koud weer.
Uitvoer ens geeft minimaal nog 7-9 ijsdagen vanaf nu, 1e kaart is in die zin een mooi voorbeeld.
Maar EC oper 00z geeft een ontwikkeling (zie 2e en 3e kaart) dat het ook na volgend weekend geheel niet afgelopen lijkt, een nieuwe koude-injectie lijkt dan weer tot de mogelijkheden te gaan behoren.Pakt februari 2012 nou écht de handschoen van feb. 1956 op??
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-...ats.aspx?bron=3
Best chase!!
28-06-2011
10-09-2011
10-05-2012
Pluimen gezien met de sneeuwverwachtingen? Over een week zet die temperatuur vast wel een keer door met boven de 0 uit te komen. Ik vrees het ergste. Tel erbij op dat het laatste jaren telkens raak is hier.
Is niet negatief, is realiteit. Ik vind het gewoon jammer. En een beetje pijnlijk omdat je het al(weer) ziet aankomen in de berichtgevingen.
Nah, als volgende week de 11steden tocht komt, ben ik alweer wat positiever. Gezellig ouderwets de hele dag de TV aan.