Wees blij dat het weg blijft,anders hadden we nu de dooi in de ogen gekeken vanaf het strand.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Wees blij dat het weg blijft,anders hadden we nu de dooi in de ogen gekeken vanaf het strand.
Weet je het zeker? Er wordt nergens gesproken over dooi, als het front al de kust zou geraken Zelfs op zee is het trouwens -2
Haha leuke woordspeling; "De dooi in de ogen kijken"
Net zoiets als; "Zo heb je het over Friezen en zo heb je het over dooien"
Voorlopig houden we het bij vriezen:
| Gewijzigd: 5 februari 2012, 00:51 uur, door zwoof
Over dit werd een paar dagen terug gesproken jah.....Anders hadden we morgen in de dooi gezeten. Alleen de beer wint het.
Had hij wel doorgeschoven was alles totaal anders geweest en kregen we te maken met die heerlijke zeewind.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Had hij wel doorgeschoven was alles totaal anders geweest en kregen we te maken met die heerlijke zeewind.
Krijg je gelijk een storm cadeau, als compensatie voor die week kou
Bereikt al bijna Zeeland. | Gewijzigd: 5 februari 2012, 00:57 uur, door BacciB
een echte dooiaanval (dag en nacht boven 0) zie ik ook nog niet van vandaag op morgen verschijnen, maar minder koud tot een voor februari best normale situatie acht ik in de loop van de komende week zeker mogelijk.
Ma Di W0 Do Vr Za
Minimumtemperatuur (°C)
-12 -15 -7 -6 -8 -15
Inderdaad knmi geeft de hele week weer volop vorst!, een beetje sneeuw zou ook leuk zijn
Klik!
Zoveel sneeuw hebben we hier ook maar het blijft daar wel sneeuwen dus dooi zit er daar ook niet echt in.
Nu lijkt het gebied nog niet op te lossen, het lijkt zelfs toe te nemen naar ons toe. | Gewijzigd: 5 februari 2012, 14:49 uur, door Debbieke
Nu lijkt het gebied nog niet op te lossen, het lijkt zelfs toe te nemen naar ons toe.
Yip maar let morgen maar eens op wat er gebeurt. Plots naar het Noorden
Nu lijkt het gebied nog niet op te lossen, het lijkt zelfs toe te nemen naar ons toe.
ja ik zie het ook. hoever zal het komen ? positief denken allemaal. wellicht komt het nog ook
Nederland en België en dan Rusland wel een verschil he
Maar volgens mij hebben wij gewoon de Russische temperaturen toch of die van spanje?