Haha, lol!
Je zei gisteravond dat je dacht dat het vannacht niet kouder zou worden dan gisteren. Het gaat er om hangen denk ik. In Lelystad toch wel weer erg koud. ben benieuwd wat het record voor komende nacht zal zijn...
het bevat sneeuw
Nieuwe pluim: tot en met volgende week zondag dik winter! Dit wordt echt serieus! http://t.co/1ucan3nV
Reputaties zijn belangrijk. De enige weerman, die min of meer aan gaf dat het wel eens lang kon worden, is us Peter met de 3 f's | Gewijzigd: 4 februari 2012, 23:00 uur, door RensII
Vertel
Bespaar jezelf de moeite.. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 23:01 uur, door Stefanv
Geen idee, maar ik vertel m'n familie wat jij hier allemaal zegt, dus ik wil niet voor paal staan hoor
Dus laat het aub sneeuwen maandag, anders verlies ik een weddenschap haha
Wat was het een heerlijke koude dag vandaag. Vanmorgen in zeer dichte mist naar mijn werk gereden. Op de terugweg om 17:00 was er een prachtige rode zon en reed ik heerlijk door het nog licht besneeuwde landschap.
Nu is de temp -11,1 en dalende. Ik maak me op voor een koudere nacht dan voorgaande. Natuurlijk niets vergeleken bij lelystad.
Je voelt de kou trouwens heel snel door het huis gaan als de cv uitgaat. Koelt mega snel af. Slaap nog steeds met raam open. Bij opstaan vanmorgen was het 12,0 graden in de slaapkamer. Maar ik slaap al een paar nachten heerlijk.
Het bevat inderdaad sneeuw, in Engeland is er al vrijveel sneeuw gevallen waardoor er vluchthavens gesloten zijn ivm de sneeuw. Als je op Buienradar kijkt zie je een groote vlek deze kant opkomen. Ik denk zelf dat dit voor de kus van nederlands oplost, en dat we niks krijgen | Gewijzigd: 5 februari 2012, 14:54 uur, door Debbieke
Juist, en dat is precies de reden waarom de kou in dit soort situaties vaak telkens met een dag wordt verlengd.
De data wordt gewoon uit dezelfde kaarten van de modellen gehaald. Dus als je het eerder wilt zien aankomen kan je beter kaartjes kijken. Bovendien kan je er dan zelf ook wat ideeën over vormen.
Niet zo mooi, Chelsea - Manchester United moet natuurlijk wel gewoon doorgaan morgen
Las net ook al dat 1/3 van de vluchten op Heathrow zijn geannuleerd, dus daar gaat het nu wel flink tekeer met de sneeuw denk ik.
Dat is ook Hirlam, zelfde als die ik in het beginpost geplaatst heb en daarnet ook een update van de nieuwe run in posting 3. Door middel van kaarten kan je meer zien dan op de buienradar zelf, zoals ook daarnet aangegevenluchtdruk, vorstgrens en ga zo maar door | Gewijzigd: 4 februari 2012, 23:04 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Naja, we zullen afwachten en zien, ik hoop nog steeds op tenminste 5 cm sneeuw tussen maandagochtend en dinsdagmiddag
Jan, er wordt steeds in de kaarten aangegeven dat de buien die nu boven Engeland hangen op de "beer" stuk lopen, maar Londen zit op 1028 en rotterdam op 1034. Is dat verschil dan voldoende? Of is het de wind die de buien op zee houdt?
Wel apart idd, maar ben wel blij dat ie niet over kan trekken.