Ik zei het vanmiddag toch al? Kon je al zien op buienradar bij 24-45 uur vooruit..
Dat mensen dat nog gebruiken, dat tooltje is het slechtste wat er is, kijk dan gewoon weerkaarten. Buienradar houdt echt geen rekening met de hogedrukgebieden enz enz
Volgens mij zijn er al vele beren gesignaleerd maar is dit de eerste en to nu toe enige die heeft doorgezet.
Overigeens heeft een gemiddelde Nederlandse winter heel veel dagen met nachtvorst die geen ijsdagen zijn, dus de winter op zich zet noch wel door en zoals het er bij ligt hebben we heel wat dooi nodig voor de gevolgen van deze koudegolf voorbij zijn. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:41 uur, door jcroon
Dit is zijn tekst.
EC oper zegt dat de winter na de 12de over is, geen ijsdagen meer.
Ik val helemaal niet over hem! Vandaar m'n vraagteken, vroeg me alleen af waarom en hoe!
mag eindelijk ook wel dan he, anders ken ik in mei 500€ bij dokken.
en geloof niet dat er iemand graag vette Rekening in de bus wilt hebben begin mei
Huhh,wintersport vakantie is duurder
Dan maar ergens anders minder geld uit aan geven......
Zal wel, maar als er maandag geen sneeuw komt hebben ze daar toch gelijk...
Dit is zijn tekst.
EC oper zegt dat de winter na de 12de over is, geen ijsdagen meer.
Ik heb weer een Deja-vu.
Maar de oper zegt wel eens meer, voorlopig staat ie alleen. Houden zo!
Citaat van Matroesjka, zaterdag 4 februari 2012, 22:44 uur Zal wel, maar als er maandag geen sneeuw komt hebben ze daar toch gelijk...
Mmz, zeg dan maar een toevalstreffer. Echt, 'buienradar vooruit' is nog slechter als een glazen bol.
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:49 uur, door Tyshane
Inderdaad. We zullen het morgenochtend wel zien wie er gelijk heeft. De, volgens sommigen, onbetrouwbare buienradar of de verwachting van Jan op de homepage (hele westkust krijgt met sneeuw te maken). Spannend.
Ik ga overigens voor de buienradar. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:50 uur, door Mark Johanson
[attachment=83006:pluim_vo...ig_06260.png]
ik neem aan dat ze bij de berekeningen van het maken van deze pluim na 7-8 dagen gewoon naar boven afwijken omdat er op lange termijn veel onzekerheid is of deze vorstperiode gaat doorzetten, en dat ze daarom maar gewoon iets meer naar de langjarige gemiddelde temperatuur afwijken, omdat dat nog enige vorm van zekerheid biedt. daarom zeg ik nu: Kijk niet verder dan een week, dat geeft onterechte teleurstelling. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:53 uur, door tostoast
mee eens Vroeguh.... was het niet eens mogelijk om 48! uur vooruit te kijken. Nu kunnen 'we' als 168 uur vooruit kijken.
JPP, ik zal de foto's even opzoeken. Ik ben tot de Klameare geweest, en inderdaad wel wat gekraak en water.
Temp. blijft hier hangen rond de -14.
Ik heb goed vertrouwen er in dat de kou sowieso nog een week blijft hangen. Die Russische beer is niet te verslaan!
12-02-2012 vind ik een hele mooie data! ( maar dan ben ik maandag wel ziek, hehe ).
Nieuwe pluim: tot en met volgende week zondag dik winter! Dit wordt echt serieus! http://t.co/1ucan3nV