Is slechts 1 model. En hoevaak is het wel niet al uitgesteld...
Is net zo vaak / zo lang uitgesteld als deze winter , een heleboel mensen hadden er al geen hoop meer in.
Dat er dooi gaat komen en de temps omhoog gaan is onvermijdelijk... Ik durf alleen niet te zeggen als dit idd er al zit aan te komen, of ook nog een hele poos uitgesteld gaat worden.
Onweer dagen 2012: 1 !
Dat er dooi gaat komen en de temps omhoog gaan is onvermijdelijk... Ik durf alleen niet te zeggen als dit idd er al zit aan te komen, of ook nog een hele poos uitgesteld gaat worden.
Las gisteren van iemand een bericht dat er rond 20 feb opnieuw een 'Russiche Beer' onze kant op zal komen. Weet iemand of dit nog steeds ergens valt terug te vinden in de kaarten?
Dat ligt aan het zicht. Het ziet ernaar uit dat, indien er geen front met sneeuw komt, dat we onder de temperaturen van vandaag gaan met de voorwaarde dat de luchtvochtigheid ook niet toeneemt.
Nee want dat is +2 weken en weet niet hoe betrouwbaar dat is, het is wel hele erge LT.
wellicht ten overvloede link naar mijn weerstationnetje op de Workumer Waard tussen Workum en het IJsselmeer in. Weerstation Workum
mag eindelijk ook wel dan he, anders ken ik in mei 500€ bij dokken.
en geloof niet dat er iemand graag vette Rekening in de bus wilt hebben begin mei | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:32 uur, door Darcofalco
Nieuwe Hirlam #geensneeuw
Sneeuwfront lost op;
De sneeuw van morgen of de sneeuw van maandag?
Ik zei het vanmiddag toch al? Kon je al zien op buienradar bij 24-45 uur vooruit..
Ik ben degene die gezegd heb dat er vanaf volgende week inderdaad even een korte tijd richting de + kant gaat, maar hoger dan +4 zal het niet gaan worden, en rond de 20e feb zal opnieuw de russiche beer losbarsten, en tot op heden is dat nog steeds te zien op de LT kaarten van GFS.... maar goed.. we wachten het af... en kijken ofdat ik gelijk ga krijgen....
de temperaturen zullen dan nog kouder zijn dan we nu gewend zijn geworden....
Best een uitspraak toch.... maar goed... eerst zien dan geloven denken de meeste....
we zullen zien....
(nogmaals ik wil niet arrogant zijn of overkomen als een soort beter weter.... nee dat tegenzijds...)
Jan en Johann etc, zijn nog altijd de betere weerkenners hier op het forum.... maar zoals alle berekeningen uit moeten wijzen gaat het tot op heden de juist berekende kant op.... hier even een kaartje LT van GFS....
Nogmaals..... wacht af wat de beer gaat doen!!!
Ik zei het vanmiddag toch al? Kon je al zien op buienradar bij 24-45 uur vooruit..
de sneeuw van morgen (als eerste)
| Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:37 uur, door Verwijderde_gebruiker_04