Klopt, de weerkaarten van vorige week gaven aan dat de dooi morgen ook zou invallen, ook dat is uitgebleven. Hopelijk krijgen we nog 10 dagen vorst, dan moet het kunnen zou je zeggen, dan zitten we op 16 ijsdagen ongeveer.
En ik zie het ook niet 1,2,3 gebeuren dat het ineens +10 wordt. Lijkt mij toch wel dat de noordzee sterk aan 't afkoelen is. Heeft dat eigenlijk nou echte gevolgen (voor de temp) als er over een tijd toch een WC probeert het land binnen te beuken? | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:07 uur, door koen17
zei ik al gaat voor sneeuw zorgen
@wheatherman is moeilijk te zeggen kan evengoed oplossen maar voorlopig doet het dat niet | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:02 uur, door Jens
Bonus videotje:
Hopen dat die Friezen inzien dat hier het sneeuw van het ijs af moet.
11 februari a.s. is het zover.... | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:10 uur, door Bronk
wat een zwak briesje van 10 km/h al niet doet
Haha superscenario . helaas zijn Frankrijk en Spanje dan ook al behoorlijk afgekoeld .
ja oke daar heb je dan weer gelijk in , maar ik heb het over de situatie op de bonkevaart en die sneeuw wordt er als het ware afgebrand door de zon en ook verdampt het dus dat is een zeer goede ontwikkeling;)
maar ook op de andere delen wordt het ijs dikker alleen langzamer door het sneeuw
en met nog minstens EEN WEEK ijsdagen komt het al aardig dichtbij en ik denk dichter bij dan vanaf 1998
Marga: We hebben al een paar keer aangegeven, dat er een topic komt, als er echt een Elfstedentocht gereden gaat worden. IJs = winter, dus past precies hier | Gewijzigd: 4 februari 2012, 22:18 uur, door Marga
Idd. winter is leuk zolang jezelf maar achter de kachel kan blijven zitten. Lijkt me geen pretje als je met -20 in onverwarmd huis in bijv. Roemenië verblijft. 1 maart mag dit weer van mij ook ECHT opdonderen en worden vervangen voor het voorjaar.
Idd met zuidenwind komt er ook kou deze kant uit. Met een week zuidenwind lopen de temperaturen ook weer op.