Bewolking temperd nu eenmaal. Dus temperaturen onder de -20 zie ik persoonlijk nu niet voorkomen.
Blijven schommelen tussen de -10 en -18 en later wat in stijgende lijn.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
maarre, maandag lijkt i.i.g wel redelijk leuk te worden.... als het 50 km naar het Oosten doorschuift, dan krijg ik ook nog wel wat sneeuw erbij
we gaan weer duimen
Koelcel nodig? Hoeveel vierkante kilometer wil u hebben
Citaat van landerVT, zaterdag 4 februari 2012, 19:18 uur dinsdag ochtend krijgen we de koudste ochtend van de winterprik denk ik
Deze koudegolf is allang geen winterprik meer.
Daarvoor is het te langdurig al goed koud. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 19:22 uur, door Picobyte
Citaat van Gilleess, zaterdag 4 februari 2012, 19:31 uur Je mag nu nog later nemen,...
haha,ja ik zie het.
nou,dat is toch weer vreemd,niet?
Edit Bronk: Berichten samen gevoegd | Gewijzigd: 4 februari 2012, 19:36 uur, door Bronk
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=31915
Dat gaat weer spannend worden... | Gewijzigd: 4 februari 2012, 19:36 uur, door Reutel
Dooiaanval die deels lijkt te slagen, overdag lichtjes positief?, daarnaa weer de koelkast in maar das nog ver.. Hopen dat EC ook maandagnacht met sneeuw komt de volgende run
Sowieso rondom het Ijselmeer...
Grote open vlaktes?
Hier inmiddels in de tuin -10.5 en dalende.
Stavoren alweer bijna -15
Daar is het meeste sneeuw gevallen. Dus zal daar wel aan liggen?
Dat is om ons winterliefhebbers te pesten. Paar runs verder en het is weg.
Net als gister... Geen ijzel in het NWen maar ook gewoon sneeuw... T veranderd zomaar.
Zit wat in ja
Denk dat er ook veel ijs in het Ijselmeer ligt... Extra uitstraling. En mist volgens mij ook een koude factor. | Gewijzigd: 4 februari 2012, 19:46 uur, door Sanwa