Wat een rijkdom als ik naar die beelden van die webcam in Harlingen kijk he?
Prachtig mooi weer, zonnetje er nog even bij, heerlijk !!
En dan te bedenken dat het over 2 dagen voorbij is (voorlopig).
En Heineken faalt want ik tel slechts 13,5CM bier in dat glas.
Heineken, tja, wat moeten we daarvan denken, zelfs kattep.s wordt echt niet beter van bevriezen.... Vraag me af wie dat daar verzonnen heeft.
Gelukkig bestaat er meer dan H... al weet de rest van de wereld dat niet
Buorren
| Gewijzigd: 10 februari 2012, 16:49 uur, door Marga
Dat vernam ik afgelopen jaar ook,vanuit ons land de grens over schaatsen en bij jullie een prent krijgen.
Ik zou liever patatten hebben he
Er was ook OLM maar die is kapot gemaakt door Heineken.
De grond onder onze voeten kan nooit iemands eigendom zijn in mijn beleving.
Bovendien gaat heel die milieu en teruggeven aan de natuur onzin al nergens over.
Zolang er met goed fatsoen boten naar Antwerpen kunnen varen zie ik geen enkele reden om die polder onderwater te zetten.
| Gewijzigd: 10 februari 2012, 18:50 uur, door Picobyte
ik denk dat ze er niet lang gelegen zal hebben, door zo'n dun matje trekt de kou snel op
tja, zolang er nog gedonder is over een één of ander poldertje dat in Nederland ligt maar eigendom is van een Belg krijg je dit soort dingen... | Gewijzigd: 10 februari 2012, 18:37 uur, door jcroon
http://www.lc.nl/friesland/regio/article14...-op-het-hakblok
Er zijn al veel mensen die vinden dat de ijsmeesters niet deugen en dat er betere rayonhoofden moeten komen
belachelijk of toch terecht?
Maar dat stond er niet echt he...
Lol..
Eigenlijk heeft het wel iets grappigs.
Hij VOORSPELT dat, dat gaat komen.
Ik zal nooit vergeten na die ramp in Enschede, dat na een paar dagen mensen boos begonnen te worden op van alles en nog wat. Er was toen een psycholoog die zei: Ja dat is voorspelbaar, je kunt er gewoon op wachten het is onderdeel van een verwerkingsproces. Na een paar dagen wordt men boos en gaat men zich richten op alles wat er "mis" is gegaan.
Het geldt voor grote en kleine problemen/teleurstellingen/rampen.
Ik ben het daarna zovaak tegengekomen dat het bijna lachwekkend wordt.
Het is een beetje hetzelfde dat na een paar dagen hoerastemming (voorpret) we allemaal gaan nadenken over wat er allemaal mis kan gaan en ons daar op gaan focussen...
Ik geloof er wel in. Let maar op... na een dag of vijf/zes komt de kritiek.
We zijn allemaal hetzelfde...
Maar eerlijk gezegd heb ik een werelddag gehad vandaag. En morgen en zondag nog in het verschiet. Dus wat mij betreft geen enkel probleem meer...
http://www.sportnext.nl/berichten/20120209_benstedentocht | Gewijzigd: 10 februari 2012, 20:01 uur, door MarkNL