En dat geloof je zelf ben je toen de hele route gaan opmeten ik weet nog wel dat er een stad was waar het nog niet dik genoeg was maar toch is de tocht door gegaan.
ik zie op weerstation-lemmer ook dat Workum maar 8cm heeft.. @mamaAsz is dat zo? ik dacht dat er bij jullie toch een mooi laagje lag
Ik weet niet WAAR hij heeft gemeten ( op 3 punten heb ik gelezen ), maar hier in Workum was het 2 dagen geleden nog 15 cm op de Elfstedenroute.
Vind het best vreemd.
Bovenal staat respectvol omgaan met elkaar hier in een hoog vaandel.
De toon van een aantal verwijderde berichten was helaas het tegenovergestelde.
Staat op NOS teletekst pagina 717, kijk zelf maar
In 1963 was ik nog een zaadcel en heb toen niks op kunnen meten...
Had ie daar niet hoeven doen,was al bekend. Stuk op NOS verklaart het 1 en ander waarom hij daar was.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zolang het over de Elfstedentocht gaat vind ik het wel kunnen een beetje clementie kan toch wel
Marga: In dit topic wordt al veel meer toegelaten dan in ieder ander discussie topic. Dus clementie genoeg. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 17:08 uur, door Marga
Niet dat ik je niet geloof...maar een beetje onderbouwing of plaatje zou prettig zijn.... | Gewijzigd: 9 februari 2012, 17:18 uur, door Brisk
niet veel aangroei na vandaag dnek ik zo, voor vannacht staat ook geen strenge vorst in de boeken....
ik voeg even geen middagkaartje toe maar het kaartje van zondagmorgen 9 uur zegt denk ik al heel veel.
alsof ze gisteren deze kaarten al kenden..
Je hoeft toch ook niet óp het ijs te staan?