Heb je gelijk in...maar... de pluim geeft bijvoorbeeld ook maar -5 aan voor Friesland voor nu en dat is nu ook al het dubbele. Je merkt het al, ik geef de hoop niet op. Al is het tegen beter weten in
Europees model Control, duikt zoals verwacht nog een paar keer onder het vriespunt, maar in combinatie met de dooi...
Amerikaans model moet er niks van weten...
Kwam hem hier nog niet tegen | Gewijzigd: 9 februari 2012, 00:24 uur, door TornadoCowboy
Europees model Control, duikt zoals verwacht nog een paar keer onder het vriespunt, maar in combinatie met de dooi...
Amerikaans model moet er niks van weten...
Kwam hem hier nog niet tegen
Stond ook wel veel pagina's terug:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=352695
daar heb je ook gelijk in . Maar ik zou niet te veel verwachten, want je bent flink teleurgesteld als het dan niet mee zit. Dus ALS de tocht er komt is dat heel mooi meegenomen en geniet je er nog meer van (althans ik) omdat je het totaal niet verwachtte.
Staat daar toch ook duidelijk: -5 is 1cm erbij zoals al jaren word gezegt. Dus hoe je erbij komt dat bij -8 nauwelijks ijsgroei ontstaat vraag ik me nog steeds af.
Er staat ook:De eerste nachten zullen wat dikker ijs opleveren, na de eerste paar nachten zal het zoals beschreven langzamer gaan zodat gemiddeld de regel redelijk uitkomt. en Reken maar uit en hou dan ook rekening met negatieve factoren zoals sneeuw wind watertemp. en stroming. Het is dus best mogelijk dat er met -8 nauwelijks ijsaangroei is.
Maar de vuistregel is duidelijk en is al jaren: onder normale omstandigheden zit je op 1cm bij -5 en het kan daar onder zitten maar ook boven en staat heel duidelijk in dat stukje tekst.
Is nu ff niet de tijd om zulke foutjes te maken...
Is wel een heel verschil ja met wat er een paar uurtjes terug stond!
Maar idd dat zal die voor vrijdag zijn, want normaal gesproken zal daar dan ook vrijdag staan in de tekst en dat staat er niet. | Gewijzigd: 9 februari 2012, 00:53 uur, door Tyshane
Maar idd dat zal die voor vrijdag zijn, want normaal gesproken zal daar dan ook vrijdag staan in de tekst en dat staat er niet.
Thx voor de verklaring!
Heb ik Pearl in ieder geval nog even niet nodig...