Ik blijf het sneu vinden voor al die mensen die zo hard sneeuw hebben lopen vegen. Allemaal voor niks geweest
Ik blijf het sneu vinden voor al die mensen die zo hard sneeuw hebben lopen vegen. Allemaal voor niks geweest
Zou het niet al te snel opgeven tegenover de winter.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik weet het niet hoor maar het lijkt er tog echt op dat de dooi weer wordt uitgesteld.
Ook natuurlijk goed voor een Elfstedentocht
Maar ik hoop stiekem wel dat de dooi steeds wat meer opgeschoven wordt zodat je een met wél situatie krijgt ipv net niet.. Al denk ik dan dat er heel veel mensen zijn die zeggen dat ze voor de gek gehouden zijn, terwijl het niet zo is. Nee, dit zijn echte diepfriezen, die doen zoiets niet.. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:35 uur, door Christeldj
ik zou alle koude lucht hier na friesland willen geven, maar wie ben ik
Yep, kaartje erbij:
Ik zat met mijn neus in de studieboeken, en het is me helemaal ontgaan! De tocht gaat niet door zie ik nu, tja dat zat er aan te komen. Het was kiele kiele, net wel, net niet... van uit veiligheidstechnisch oogpunt gezien kun je het dan beter niet door laten gaan. Ik kan ze wel volgen...
Aan de andere kant... met nog drie nachten strenge vorst... 36 uur.... Ze hadden ook tot vrijdagmiddag kunnen wachten om helemaal zeker te zijn. Dan was er voor zondag een kans geweest...
Maar petje af voor al die mensen daar die zo hun best gedaan hebben. Even was Nederland weer een beetje zoals vroeger samenhorigheid enzo...
OK whats next? Feestje in Brabant en Limburg! Bij dezen nodig ik alle Friezen uit om hier de polonaise te komen lopen. Weer of geen weer, het feest gaat beginnen over anderhalve week
Hoe definitief is het besluit. Ik weet niet of de zwakke plekken zo zwak zijn dat ze ook met 3 nachten keiharde vorst voldoende kunnen dichtvriezen om zodoende alsnog zondag te kunnen gaan schaatsen?
En dan wie weet ....
Het mooiste is er zijn i.p.v. 16 miljoen voetbalcoaches ineens 16 miljoen rayonhoofden !
Iedereen gaat weer naar huis, Friesland in de rust, en vrijdag wordt bekend gemaakt dat het alsnog doorgaat
Als ze vandaag zouden zeggen dat het door zou gaan dan is heel NL in alle staten, dat moeten we niet hebben, das veel te vroeg, nee veel beter om dat pas op vrijdag te zeggen, dan zijn wij veel meer op voorsprong.
Als ze vandaag zouden zeggen dat het door zou gaan dan is heel NL in alle staten, dat moeten we niet hebben, das veel te vroeg, nee veel beter om dat pas op vrijdag te zeggen, dan zijn wij veel meer op voorsprong.
Je kan weer gaan hopen, maar dat werkt alleen teleurstelling in de hand als het uteindelijk écht niet doorgaat.
Ga er maar gewoon vanuit dat het afgelopen is. Elk jaar is er weer een kans, en die komen er nog genoeg. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:44 uur, door Black7Wolf
de leden zijn allemaal een sprong naar beneden gegaan en ook bij maandag gemiddeld zit op plus 1 a 2 graden en niet +5 pluim van van morgen er zit een kans in