De meeste reacties voor "doorgaan" gingen toch echt uit va 3 nachten streng. Met de warme dag van morgen is 1 nacht streng te weinig denk ik
op 10cm hoogte is het al -10
Marga: Ja hoor, dit mag zeker.
Filmpje gelijk zichtbaar gemaakt | Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:22 uur, door Marga
De Rayonhoofden zullen het ijs de komende dagen nog wel goed in de gaten houden hoor maar er is voor nu geen overleg meer gepland maar dat kan altijd nog gebeuren.
Idd zuur om te constateren. Had dus zondag nog gekund. Net als iemand zojuist opmerkte, straks word in de volgende run de dooi verschoven naar dinsdag.
Als het kan schrijven ze hem alsnog uit, ze blijven realistisch wat in mijn ogen past in de Friese cultuur. En reken maar dat als ze kans ruiken dat ze het ook alsnog doen.
Als het ijs dan 15cm is komt hij alsnog...toch.....
En dan wie weet ....
Het mooiste is er zijn i.p.v. 16 miljoen voetbalcoaches ineens 16 miljoen rayonhoofden !
Marga kijkt Reutel even streng aan en geeft een leesbril. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:24 uur, door Marga
Ik hoop het. Hebben ze wel aangegeven. Ze houden het ijs nog in de gaten, maar beginnen wel met afbouwen.
Marga kijkt Reutel even streng aan en geeft een leesbril.
Reutel lekker geslapen? De tocht gaat...
Eigenlijk verandert er niks,ze blijve de boel gewoon volgen als ze altijd gedaan hebben.
En zoals ze iedere winter wel doen....
edit, Leeuwarden stabiel op -6 punt nog wat.. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:27 uur, door jcroon
Ik begrijp wel dat ze de tocht nu niet door laten gaan, maar dat ze de komende dagen helemaal niet meer bij elkaar komen is een onbegrijpelijk besluit. Drie tot vier dagen matige tot strenge vorst, wat willen ze nou ?? Volgens mij is het de angst voor een onbeheersbaar gebeuren met teveel toeschouwers. Zeg dat dan en wees eerlijk. Het is wellicht ook te grotesk geworden en niet meer te overzien voor politie en andere hulpdiensten.
Marga kijkt Reutel even streng aan en geeft een leesbril.
Marga gumt hier maar even iets weg.....
Doe maar, al wil ik er wel bij vermelden dat het sarcastisch bedoelt was, net zo als reutel zijn vraag
Marga:
| Gewijzigd: 8 februari 2012, 22:40 uur, door Marga