Deze week loopt t/m zaterdag, de nieuwe week begint op zondag!
Daarom lijkt het me een mooie collectieve actie om zaterdag/zondag langs de route metingen te doen die bewijzen dat 15 centimeter (ook op de zwakke punten) wordt behaald.
Ondanks alles heb ik genoten van de afgelopen dagen!
Achteraf is altijd makkelijk praten, maar zij dragen de verantwoordelijkheid en niet jij/wij.
Vergeet niet dat in 36 uur dit circus op te zetten is. Dus Vrijdag, als alles zeer voorspoedig groeit en de kaarten wordne/blijven koud voor zondag, kan de toch nog steeds uitgeschreven worden!
Vraag ik me af na 15 jaar stil/bevroren gestaan te hebben. Was verstandiger geweest om tot Vrijdag te wachten en dan pas een eventuele uitspraak.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Vergeet niet dat in 36 uur dit circus op te zetten is. Dus Vrijdag, als alles zeer voorspoedig groeit en de kaarten wordne/blijven koud voor zondag, kan de toch nog steeds uitgeschreven worden!
Zo is het...en die 36 uur kun je met een beetje fantasie ook terug brengen tot 24 uur...Tot vrijdagavond ned 1 met breaking nieuws vanuit Leeuwarden.
Denk de pluim Jan van gister,met de leden later weer naar beneden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...0&start=160
Ze lopen idd achter met de pluimen... | Gewijzigd: 8 februari 2012, 21:09 uur, door xzaz
Nou 24 lijkt me vrij vlot en tot vrijdagavond, ik help je het hopen maar heb er een zwart ijzen hoofd in;)
Al dat schuiven en schaatsen is wel erg goed voor de lijn geweest. Elk nadeel heb zn voordeel
Respect voor al die mensen die mee geholpen hebben! Ooit komt 'ie er mensen, en dan staat mijn deur nog steeds open en de pan met snert klaar.
Dat is 2 nachten vorst, geen wind en sneeuw op het ijs..afgelopen zondag lag er veel minder hoor, en zie alles is nu dicht. of zal ik tegen beter weten in zitten te typen?