wat nou "geen elfstedentocht" Edit Marga: Iets minder agressieve schrijfstijl wordt wel op prijs gesteld!
en word alleen maar kouder de komende nachten!
Citaat van voorzitterhamer, woensdag 8 februari 2012, 20:53 uur Wat ik niet helemaal snap is dat je nu kunt zeggen het gaat niet door terwijl je nog 4 nachten vorst hebt met wie weet aangroei van zeg es 4 cm. waarom nou niet gewoon verder gaan met de voorbereidingen al dan niet achter de schermen en bv vrijdag avond weer bij elkaar komen.Het lijkt nu zo abrupt, een soort van flitsscheiding.
hij zei ook zoals het er NU voor staat gaat het niet door!
dat wisten wij ook al!
precies,4 nachten vorst nog!
ik snap al die reacties hier niet.
Marga: Berichten samengevoegd en iets rustiger mag wel | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:58 uur, door Marga
Ik blijf stiekem een beetje hoop houden, wie weet wat de aankomende 3 dagen ons brengt.
Ik ga zaterdag iig een flink stuk schaatsen! Het ijs is fantastisch. En voor wie langs wil komen, jullie zijn welkom !!
Dan kan je het simpelweg niet maken om bij een grote onzekerheid toch ja te zeggen.
Stel dat er straks 50 mensen doorheen zakken met doden tot gevolg? Dan gaan we met ze alle naar die rayonhoofden wijzen omdat ze het toch door hebben laten gaan.
De elfstedentocht is leuk, maar veiligheid is belangrijker.
Volstrekt mee eens. De volgende keer wordt er direct sneeuwgeschoven. Ode aan de vrijwilligers....
is ook zo,vandaar dat ze ook zeiden"zoals het er nu voor staat" niet goed en zondag ziet het er GOED uit.
Eens!! Ik heb er absolute vrede mee.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wat een opgeklopte hype was het. Het weer laat zich niet dwingen, evenals de Vereniging De Friesche Elfsteden.
Ik vind het ook allemaal een beetje een vreemde gang van zaken het is inderdaad abrupt gezegd geen tocht deze week terwijl ik denk dat het zondag wel kan er vriest verdikkeme nu al bijna min 8 graden nou met 4 nachten 8 tot 10 graden vorst moet het bijna wel lukken. Het kan ook zo zijn om de media op deze manier stil te laten houden over de berichtgevingen want dat was er toch wel massaal de afgelopen dagen
Ook de ryonhoofden kunnen nu niet zeggen wat er de komende nacht aan ijsgroei zal zijn, dat kunnen ze pas morgen vroeg na het ijsmeten zeggen.
dat wisten wij ook al!
Ik snap al die reacties volledig. Die hebben namelijk goed geluisted naar de persconferentie en hebben gehoord dat daar werd gezegd dat 'ie deze week niet verreden zal worden, en dat er misschien volgende week weer nieuwe (minimale)kansen zijn.
hun hebben de verantwoording voor 16000 schaatser al het publiek wat op het ijs komt en gaat staan is een heel risicio
en verder maakt toch niet uit de banen zijn schoon kan geschaats worden de banen zijn schoon!! dus profeit hebben we wel 3 mooie dagen gehad allemaal vegen, vrijwillergers kwamen overal weg!
waar zie je dat tegenwoordig nog meestal altijd ruzies en moorden en als die dingen en nu vrijwilligers die ijs schoonvegen lol hebben en al die dingen de gast vrijheid was een mooie tijd en wie weet!
ik baal er ook van als een stekker had er ook echt op gehoopt ik had ook elfstedenkoorts alleen nu een zwaar hoofd
Het ijs was vandaag op sommige plekken maar 6cm, dan moet er dus na morgen 7cm bijgroeien in 3 dagen!
Zie ik niet gebeuren...
op SOMMIGE plekken ja,nou en.
over 4 dagen niet meer.
Marga: Probeer mijn aanwijzingen bij jouw vorige berichten eens te lezen aub
ok begrepen. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 21:04 uur, door winter2012
Precies, dat is gewoon het rare eraan. Ze hebben de afgelopen dagen dus gewoon rond gelopen met het feit van het gaat toch niet door en we hoaxen de boel en hopen maar op een wonder ofzo dat er opeens woensdag 15cm ligt?
Ik snap het echt niet en ben er wel klaar mee. Wij gaan zaterdag of zondagochtend gewoon van start in elk geval en als ik alle verhalen van anderen zo hoor zal ik lang niet de enige zijn.
En ik snap natuurlijk wel waarom men het aflast maar niet op dit tijdstip want dan hadden ze het maandag al kunnen afblazen. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 21:02 uur, door TheSir
dat wisten wij ook al!
Hij heeft ook over het weekend, dat zondag dooi is. Dus t/m weekend niet, zoals het nu staat!
Maar zoals de kaarten nu zijn is het niet te verwachten
Daarom lijkt het me een mooie collectieve actie om zaterdag/zondag langs de route metingen te doen die bewijzen dat 15 centimeter (ook op de zwakke punten) wordt behaald.
Ondanks alles heb ik genoten van de afgelopen dagen!
over 4 dagen niet meer.
Marga: Probeer mijn aanwijzingen bij jouw vorige berichten eens te lezen aub
Op sommige plekken idd, maar ook al zijn het er maar een paar, ze zullen er toch langs moeten
En het ijs zal ook over 4 dagen echt nog geen 15cm zijn.