denk nou eens na mensen.
zoals het er NU voorstaat komt ie niet zegt ie toch!
nee,dat wisten we ook al!hehe!
eind van de week komt ie WEL dus!
Nu nog even wakker worden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Er zal dan waarschijnlijk toch wel elke dag even naar de dikte van het ijs worden gekeken, en als de verwachtingen positiefer zijn dan verwacht was, kan het best wel eens wezen dat ze het vrijdag via de persconferentie aangeven dat het zondag mogelijk is. Het weer kan nog zo veel veranderen.
Ik HOOP het zo
Verspilde moeite, als ze maandag hadden gezegt van woensdag nemen we een besluit was de hele bombarie niet nodig geweest want dan had iedereen die een beetje verstand heeft ervan kunnen zeggen van houd maar op, dat red je nooit.
mee eens
Ik vind het wel erg vroeg om nu al te zeggen dat het niet doorgaat.
Of zullen ze stiekem vrijdag zeggen dat het alsnog doorgaat??
het zou mij niks verbazen, iedereen weer blij... de stiekeme friezen
Als je een beetje realistisch bent, had je deze beslissing al dagen geleden aan zien komen.
Het ijs is op veel plekken nog veel te dun en die paar nachten met vorst zal daar niet veel aan veranderen.
Alsof het de schuld van de rayonhoofden is, dat het niet meer gevroren heeft.
Je moet er toch niet aan denken dat de tocht wel door zou gaan, en iedereen massaal door het ijs zou zakken.
Dan zou de tocht waarschijnlijk nooit meer verreden worden.
denk nou eens na mensen.
zoals het er NU voorstaat komt ie niet zegt ie toch!
nee,dat wisten we ook al!hehe!
eind van de week komt ie WEL dus!
Hij wil geen valse hoop weken,je kon duidelijk op maken dat de tocht in deze vorstperiode geen kans heeft
zie net dat je het bericht bewerkt hebt....
nou,er werd hier op het forum door meerdere leden die daar in de omgeving wonen,metingen gedaan en zeiden dat we nog een cm of 6 nodig hebben en dat dat ook zou lukken t/m zondagochtend. en nu ook nog de nieuwste ec geen dooi zondag,wat eerst wel het geval was! | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:33 uur, door winter2012
Waarom kom je er zelf mee dan? De runs van maandag geven zo goed als hetzelfde als die van vandaag en gister. De hele hoop op de tocht was gebasserd op LT's omdat we al die dagen nodig hebben.
Iedereen wist al dagen tot vrijdag valt er niks over te zeggen, elke besluit daarvoor geeft aan dat het nooit serieus was en nogmaals al dat gekwaak van rayon hoofden was nergens voor nodig geweest dus. Laat ze de volgende keer pas in de media komen als er 15cm ligt overal, zou een hoop gedoe schelen. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:37 uur, door TheSir
op de dunste plekken was het 8 a 9 cm, elke avond 1 cm tot aan zondag is sowieso al 4cm erbij, misschien wel ietsje meer, als het zwart ijs is, dan is het nog steviger dan 20cm wit (sneeuw) ijs!
Ik neem het de rayonhoofden zeker niet kwalijk, maar ik vind het wel vreemd dat ze nu al de beslissing hebben genomen en niet vrijdag pas | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:35 uur, door Roan
Ik neem het de rayonhoofden zeker niet kwalijk, maar ik vind het wel vreemd dat ze nu al de beslissing hebben genomen en niet vrijdag pas
Ja het was net zo spannend, en nu is de hele wintersfeer verpest
Toch maar weer die ijsmeester erbij pakken: "Oud ijs vriest het beste", wie weet komt het alsnog goed deze maand.
Veiligheid voorop. En zo hoort het.
"Valse hoop geven? ".
Nee hoor, gewoon de draaiboeken die aan het begin van iedere winter weer worden "afgestoft"(bij wijze van spreken dan, daar zal iedere zomer wel heel hard aan gewerkt worden dus stof zal er zeker niet op zitten) nog niet terug in de kast gaan maar nog even open blijven liggen zolang er nog een kans is.
Vreemd genoeg zag ik voor het weekend nog wel vage mogelijkheden, de kaarten lagen er redelijk goed bij, de onzekerheid begon pas op woensdag of donderdag. Maar opeens kwam de onzekerheid stapje voor stapje naar voren, naar dinsdag... En Opeens werd die twijfel onder de leden een collectieve sprong omhoog. Dat zg je, oh ironie, op de dag van de eerste persconferentie. En juist op dat moment dacht ik dat het wel eens veel minder zeker zou zijn.
Iedereen wist al dagen tot vrijdag valt er niks over te zeggen, elke besluit daarvoor geeft aan dat het nooit serieus was en nogmaals al dat gekwaak van rayon hoofden was nergens voor nodig geweest dus.
Omdat LT elke run kan veranderen, en ze zijn duidelijk geweest bij de persconferentie maandag waarom ze hem hielden.
Daaruit bleek al dat het niet ging of het per sé reeël was/is
Ik neem het de rayonhoofden zeker niet kwalijk, maar ik vind het wel vreemd dat ze nu al de beslissing hebben genomen en niet vrijdag pas
er klopt ook niks van.
het gaat gewoon door!
Maar toch ga ik jullie vriendelijk edoch dringend verzoeken om de frustraties niet op elkaar af te reageren en te letten op het taalgebruik.
Dank voor de medewerking.