Haha, wat een onzin zeg. Een 'Epic troll' door de rayon hoofden en het hele bestuur.
Nouja is het teminste een stuk rustiger zondag en ik schrijf me ook maar uit, dit gaat nergens meer over.
Toen lagen de kaarten er nog een stukje anders bij:)
Jah tuurlijk,bedoel meer die nu nog volhouden!
Ik heb respect voor de mensen die zich kapot gewerkt hebben om het misschien mogelijk te kunnen maken!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Onzin, op elke kaart was te zien dat het tot zondag zou blijven vriezen en iedereen wist zowieso tot aankomende vrijdag is het onmogelijk om 15cm te halen over de hele route. Oftewel nogmaals het was een kansloze missie vanaf het begin (omdat ze blijkelijk 4 dagen van te voren al willen aankondigen of het wel of niet door gaat) en al het gekwaak van rayon hoofden in de media de afgelopen dagen was nergens goed voor.
Verspilde moeite, als ze maandag hadden gezegt van woensdag nemen we een besluit was de hele bombarie niet nodig geweest want dan had iedereen die een beetje verstand heeft ervan kunnen zeggen van houd maar op, dat red je nooit.
nee hoor wij zijn geen snelle opgevers is meer een mentaliteit die zich vooral doet gelden in leeuwarden;)
In de zaal werd werkelijk gevraagd of ze er wel genoeg aan hebben gedaan die rayonhoofden. Welk antwoord verwacht je dan? Dit? "In alle eerlijkheid moeten wij van het bestuur toegeven dat we de temperatuur harder moeten laten zakken. Nu hebben we er spijt van dat we de decembermaand zo warm hebben laten verlopen. Ook zien we in dat we die sneuwbuien niet hadden moeten laten komen " Heet u wel vroeg genoeg geveegd? "Nee, achteraf gezien niet. We hadden eigenlijk al voordat de sneeuw viel moeten gaan vegen, of beter nog, voordat het gaat vriezen. We nemen het in de evaluatie mee".
Ik vind het wel erg vroeg om nu al te zeggen dat het niet doorgaat.
Of zullen ze stiekem vrijdag zeggen dat het alsnog doorgaat??
Bron: ikzelf aangezien ik opgeroepen ben door mijn werkgever om mee te helpen. ( zal morgen ook wel even mooie foto's maken )
Zou inderdaad best kunnen dat dan zondag de noorderrondrit volgt. Na de elfstedentocht toch de mooiste rit van Nederland. Ook voor de noorderrondrit is het alweer 15 jaar geleden. Hoop het van harte, zou een flinke pleister op de wonde zijn!
Verspilde moeite, als ze maandag hadden gezegt van woensdag nemen we een besluit was de hele bombarie niet nodig geweest want dan had iedereen die een beetje verstand heeft ervan kunnen zeggen van houd maar op, dat red je nooit.
Sorry je hebt gelijk, LT is inderdaad betrouwbaar, was me even ontschoten
owke netjes gezegd , ik vind het jammer
Marga: Ja vorige reactie is verwijder. Zie je wel, dat je het ook anders kan zeggen...... | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:35 uur, door Marga
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September