"Heeft u er wel genoeg aan gedaan"?
Tjonge jonge zeg. Wat moet daar nou op gezegd worden , zoiets als: "De rayonhoofden hadden het harder moeten laten vriezen"?
Zie het er niet van komen rest van de week en in de nieuwe week,de dooi in combinatie met neerslag zal het alleen maar verder doen afnemen.
Helaas! Misschien lukt het nog deze winter,met de restanten die overblijven.
En dan is er nog een puntje,de scheepvaart wil ook graag verder met werken. Als er na Zondag geen flinke vorst in de kaarten zit,willen ze Maandag ook gewoon hun brood verdienen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zie het er niet van komen rest van de week en in de nieuwe week,de dooi in combinatie met neerslag zal het alleen maar verder doen afnemen.
Helaas! Misschien lukt het nog deze winter,met de restanten die overblijven.
En dan is er nog een puntje,de scheepvaart wil ook graag verder met werken. Als er na Zondag geen flinke vorst in de kaarten zit,willen ze Maandag ook gewoon hun brood verdienen.
Kans was zeer aanwezig inderdaad, maar die scheepvaart ik weet niet of dat zo snel weer vrijgegeven wordt. Ivm bescherming oevers
Ontzettend jammer, maar ik heb er vertrouwen in dat als ze zeggen dat het niet lukt, dan lukt het niet.
Ik ben anders van mening, dat terzijde, maar ik heb vertrouwen in de vereniging.
Dat is inderdaad waar jah die oeverbescherming. sorry had beter moeten weten.
Maargoed de realiteit kan soms hard zijn blijkt maar weer voor sommige die volhouden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
sorry hoor,maar over 4 dagen komt die tocht er gewoon met matige tot strenge vorst!
ze nemen ons in de zeik!
wat een toneelspelers zeg.
dit is precies wat we al verwachtten van tevoren! ze maken het alleen dramatischer dan het is! | Gewijzigd: 8 februari 2012, 20:20 uur, door winter2012
Haha, wat een onzin zeg. Een 'Epic troll' door de rayon hoofden en het hele bestuur.
Nouja is het teminste een stuk rustiger zondag en ik schrijf me ook maar uit, dit gaat nergens meer over.
Maargoed de realiteit kan soms hard zijn blijkt maar weer voor sommige die volhouden.
Ja ik kan niet zeggen dat het mij niets doet, maar ik heb wel een top tijd gehad afgelopen 10 dagen. Hier op het forum, op het ijs en vrijwilligers die overal bezig zijn. En ik heb altijd geleerd, 1 tegenvaller maakt niet je hele dag rot:)