Maar, dat stukje over het van harinxmakanaal , ben ik helemaal niet zeker van! Daar geldt nog maar sinds een paar dagen een vaarverbod, en het ijs in het midden van het kanaal kan nooit 10 cm zijn! Daar moet dus ook nog wat op verzonnen worden.. Ik ben benieuwd wat ze gaan besluiten vanavond!
Weet jij hoe het nu is bij de Galamadammen en de Morra?
die 6,5 cm bij Workum die de hele tijd aangeven is onder een brug
een brug gaat de hele tocht tegen houden? heeft geen ene journalist ooit gehoord van klunen? | Gewijzigd: 8 februari 2012, 19:09 uur, door winter=fijnweer
1 Het ijs bij Bartlehiem is OK, en op veel plekken nog lang niet.
2 Het ijs zal door mindere vorst nog nauwelijks groeien.
3 En dat is ongetwijfeld de belangrijkste. Als het een net wel/ net niet situatie is dan kiest men voor NIET.
Geen enkele beslisser wil ongelukken op zijn geweten hebben. Stel je de gekte voor. De media, de vele tienduizenden bezoekers die je moet mannen en dat met twijfelachtig ijs. Als ik moest beslissen zou ik het niet doen!
Maar goed, we hebben nog enkele nachten te gaan. Er s geveegd, dus misschien halen we op t nippertje de gewenste ijsdikte. Maar ik denk, dat het niet doorgaat omdat het een twijfelgeval is dit jaar. Bij twijfel: -> Niet doen!
Nieuwe hoop gloort. Na een korte niet eens heftige dooiperiode breekt er misschien een nieuwe koudeperiode aan. Over een paar dagen weten we meer.
1 Het ijs bij Bartlehiem is OK, en op veel plekken nog lang niet.
2 Het ijs zal door mindere vorst nog nauwelijks groeien.
3 En dat is ongetwijfeld de belangrijkste. Als het een net wel/ net niet situatie is dan kiest men voor NIET.
Geen enkele beslisser wil ongelukken op zijn geweten hebben. Stel je de gekte voor. De media, de vele tienduizenden bezoekers die je moet mannen en dat met twijfelachtig ijs. Als ik moest beslissen zou ik het niet doen!
Maar goed, we hebben nog enkele nachten te gaan. Er s geveegd, dus misschien halen we op t nippertje de gewenste ijsdikte. Maar ik denk, dat het niet doorgaat omdat het een twijfelgeval is dit jaar. Bij twijfel: -> Niet doen!
Nieuwe hoop gloort. Na een korte niet eens heftige dooiperiode breekt er misschien een nieuwe koudeperiode aan. Over een paar dagen weten we meer.
WAAROM DE 11-STEDENTOCHt DOOR GAAT
1het ijs is op de meeste plaatsen bijna goed genoeg
2het vriest tot zondag matig tot streng snachts met ijsdagen tot en met zaterdag behalve morgen
3 de rayonhoofden willen he tONTZETTEND graag
2het vriest tot zondag matig tot streng snachts met ijsdagen tot en met zaterdag behalve morgen
Voor alle duidelijkheid, Ik wil het ook HEEL GRAAG!
Wat een onzin, de kans is gewoon groot dat die er komt.
Oud collega van hem ( is inmiddels met pensioen ) net gesproken, is rechterhand van rayonhoofd . Plaatsnaam laat ik even achterwege
Is min of meer verteld dat de cmers meer zijn dan dat gecommuniceerd wordt. Het ijs in de Luts zou helemaal niet zo slecht zijn.
Maar dat is het hele mooie van de Elfstedentocht, het geheime er van.
Maaruuh... sssst !
Wat een media, NOS reed hier rond. Japanners, Amerikanen. BIZAR.
Ik denk dat ik zo maar even 20 blikken snert in ga slaan, hahaha. Bereid mezelf maar voor op 1 groot gekkenhuis.
Geweldig dit!!
Bedankt voor de update...
Lees de hele dag dat Harlingen zo blij is met zijn in... En prompt vanmiddag ergens, dat Harlingen geen uitspraak verwacht want hun ijs is nog lang niet goed....
Hoe spannend willen we het hebben?
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
Tsonge,op naar de Zomer?
Ik ga denk ik medelijden hebben met de mensen die vegen,maar zeker niet met de mensen die ophef om niks maken!
Er is nog helemaal niks zeker. En aan ''Van horen zeggen'' heb je al helemaal niks. Geruchten,stemmingmakerij,gekmakerij! Zo zonde
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
(hadden we denk ik ook niet verwacht)
ook niet in dit bericht
Dezelfde Auke was zojuist gematigd positief bij omrop fryslan...
haha
Nog 4 nachten vorst mensen. https://twitter.com/#!/Jantje_/status/1...7057665/photo/1
Temperatuur gaat hard onderuit, -7 momenteel. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 19:36 uur, door MamaAsz
Citaat van thunderfreak, woensdag 8 februari 2012, 19:28 uur Heerlijk hoe mensen zichzelf helemaal gek kunnen maken!
Tsonge,op naar de Zomer?
Ik ga denk ik medelijden hebben met de mensen die vegen,maar zeker niet met de mensen die ophef om niks maken!
Er is nog helemaal niks zeker. En aan ''Van horen zeggen'' heb je al helemaal niks. Geruchten,stemmingmakerij,gekmakerij! Zo zonde
4 mij is geleerd bij twijfel wel doen anders krijg je spijt