He, Lars de Groot uit Harlingen? Volgens mij heb ik bij jou in de klas gezeten! Je vader werkt(e) op de ambulance?
Hier in de super ( net even boodschappen gedaan ) is het HET gesprek. Zo grappig, al die oude mensjes zien het ook wel zitten. Er zijn meer mensen die 15 cm hier hebben gemeten!
En de karren chocolademelk, snert, worst en bananen gaan met grote pallets de Poiesz uit. Die maken zich ook klaar haha.
Hier gaan we richting de -3. Zakzakzakzakzakzak! | Gewijzigd: 8 februari 2012, 17:37 uur, door MamaAsz
Sombere vooruitzichten!
LANGE TERMIJN ONGUNSTIGER VOOR WINTERWEER DAN GISTEREN
Van hoop naar vrees op de lange termijn. In de loop van het weekeinde wordt boven de Britse Eilanden een hogedrukgebied van circa 1040 hPa in de steigers gezet. Na het weekeinde verplaatst het luchtdrukmaximum zich naar de wateren ten westen van Ierland. Daar groeit het systeem uit tot een reus van 1050 hPa. In de hogere luchtlagen zal er sprake zijn van een omvangrijk warmtebastion. Uitzakkingen van koude lucht uit de poolstreken worden daardoor grotendeels naar Oost-Europa weggedrukt.
Bij ons valt zondag overdag de dooi in, na het weekeinde ontplooit zich een noordwestelijke stroming waarmee relatief zachte en vochtige luchtmassa’s om het hogedrukgebied heen naar het Noordzeegebied worden getransporteerd. De middagtemperaturen gaan omhoog naar 4 tot 7 graden en de nachtelijke vorst gaat ook verdwijnen. Verder vaak bewolkt en stijgende neerslagkansen.
Een minderheid van omstreeks 10 leden van het EPS (Ensemble Prediction System) opteert nog voor hogedruk boven Scandinavië en dus voor vriesopties. Dat zijn er te weinig om een serieuze verwachting op te bouwen
Tekst en ingestoken tijd, van de beste man Jan Visser
hoop ik ook, ja, maar dan moet de bewolking van dat occlusiefront geen roet in het eten gooien en te snel op komen, dan stijgt de temp weer
precies,
maar morgen zou het ook bewolkt zijn dacht ik?
dat is ook weer beter dan.weg met die zon.
Vond hem wel grappig? Meesterlijk istie complimenten voor de ontwerper!
Kaartje zondagmiddag
RTL4 praat poep.
Ik geloof de mensen hier, wat ik om me heen hoor qua metingen.
volgende week zijn we dr gelukkig vanaf goedschiks of kwaadschiks
Ja, die oorlog in Syrië, dat verschrikkelijke ongeluk bij Almelo, of de PVV die een klachten site tegen Poolse mensen opricht. DAT is pas leuk. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 18:32 uur, door Sanwa
Ik geloof de mensen hier, wat ik om me heen hoor qua metingen.
ja helemaal mee eens.
al hoor rtl krijg je gewoon een depressie.
maar ik weet niet hoor,wil niemand beledigen maar spelen die rayonhoofd ook niet een beetje toneel.
zag net zo'n rayonhoofd meten,zeg hij:er is 7cm hier onder.
maar al kijk je dan waar hij meet,ergens onder een sneeuw hoop aan een verpauperd stukje ijs aan de kant.
maar niet de HELE nacht dacht ik toch?
en de nachten na deze zijn toch zeker met een heldere hemel? | Gewijzigd: 8 februari 2012, 18:43 uur, door showtime!