bron rtl nieuws
is dat toevallig ook niet een bericht van vorig jaar?
het ijs ligt er toch bijna overal nu goed bij?? dat dagje met wat minder vorst was al langer van te voren
voorspelt,en met de verwachting van nog3 nachten strenge vorst kan het toch bijna niet meer stuk?
Ik zie de bewolking al wat oplossen bij de grens en dat zal dan weer matige tot strenge vorst opleveren voor vannacht en morgennacht.
Vrijdagnacht erbij met dat de route nu wel sneuwvrij is en het ijs kan groeien, 50/50.
Voor mij mag het maar de veiligheid staat volop, een falende elfstedentocht met misschien doden is geen optie.
Dan wachten we nog maar wat jaartjes.
;)
net vernomen dat de omroep ( NOS ) in volle gang zijn. Meer kan ik er ook niet over kwijt. Wel dat er in HD wordt opgenomen
Die gaan altijd eerder, als het nou doorgaat of niet.
Echt kansloos is 0,0%.... vanwege de voorbereidingen alles wat er bij komt kijken zullen ze echt niet kunnen wachten tot het zeker of bijna zeker is dat ie komt. Nogmaals , ik heb geen inschatting van wat ze allemaal moeten voorbereiden maar als het zoveel is als ik vermoed dat het is (en da's veel)dan moet je nu wel aan de slag, ook al is de kans maar 30%.
edit:
voorspelt,en met de verwachting van nog3 nachten strenge vorst kan het toch bijna niet meer stuk?
ik zie geen drie nachten strenge vorst in het vooruitzicht, en dat "minder vorst" zal heel goed "dooi" kunnen zijn...
| Gewijzigd: 8 februari 2012, 15:17 uur, door jcroon
het ijs ligt er toch bijna overal nu goed bij?? dat dagje met wat minder vorst was al langer van te voren
we wachten wel af wat er vanavond gezegd word ik heb er wel vertrouwen in dat de elfstedentocht door gaat
Politiek correct en respectvol heb ik alle berichten hieromtrent naar de kliko verwezen.
Hartelijk dank
Ontopic:
De temp is dalende nu -1,1°C.
we hebben nu anders de maximum temperaturen al gepasseerd
(daar bedoelde ik trouwens vandaag mee!,morgen zal het er wel net boven liggen) | Gewijzigd: 8 februari 2012, 15:23 uur, door onweerwoudenberg
uiteraard , alleen kennis van me werkt op mediapark en daar zijn er dus de hardnekkige geruchten dat het doorgaat. Ook wordt daar al met man en macht gewerkt. Ze hebben daar zelfs al gewoon draaiboeken voor klaar liggen . wist ik ook niet.
Dit zegt allemaal helemaal niets.
Ik vind het van de ene kant wel jammer er is zoveel tegenstrijdigheid op alle vlakken dat ik niet meer weet wat ik nou moet geloven. Zelfs RTL en de NOS zitten niet eens op 1 lijn. Ik hoor het vanavond wel. Maar ik blijf wel lekker meelezen maar ik moet uitkijken dat ik niet helemaal doorsla in mijn enthousiasme...
Oud collega van hem ( is inmiddels met pensioen ) net gesproken, is rechterhand van rayonhoofd . Plaatsnaam laat ik even achterwege
Is min of meer verteld dat de cmers meer zijn dan dat gecommuniceerd wordt. Het ijs in de Luts zou helemaal niet zo slecht zijn.
Maar dat is het hele mooie van de Elfstedentocht, het geheime er van.
Maaruuh... sssst !
Wat een media, NOS reed hier rond. Japanners, Amerikanen. BIZAR.
Ik denk dat ik zo maar even 20 blikken snert in ga slaan, hahaha. Bereid mezelf maar voor op 1 groot gekkenhuis.
Oud collega van hem ( is inmiddels met pensioen ) net gesproken, is rechterhand van rayonhoofd . Plaatsnaam laat ik even achterwege
Is min of meer verteld dat de cmers meer zijn dan dat gecommuniceerd wordt. Het ijs in de Luts zou helemaal niet zo slecht zijn.
Maaruuh... sssst !
Wat een media, NOS reed hier rond. Japanners, Amerikanen. BIZAR.
Ik denk dat ik zo maar even 20 blikken snert in ga slaan, hahaha. Bereid mezelf maar voor op 1 groot gekkenhuis.
ah leuk, zometeen nog even de Dolte op met de kinderen, en ff kijken wat er nog meer gebeurd....
misschien zie ik je nog..?
Ik geef het 80% dat het zondag word verreden op dit moment maar dan moeten de verwachte temparaturen uitkomen.
Maaruuh... sssst !
ik zeg niks . maar dat geeft de burger weer moed. Misschien misleiden ze de pers wel express omdat ze het niet leuk vinden dat de magie er een beetje vanaf is. Ik weet het ook niet. Ik wil het zo graag voor de Friezen, voor de schaatsers en voor mezelf. Zondag vier ik mijn verjaardag met mijn familie. Zou wel erg gezellig zijn met zijn allen. Allemaal liefhebbers.