Dit is al een mooi plaatje voor Zaterdagochtend temperaturen van rond de min 12!
En zondagmiddag ziet er nog prima uit qua temperaturen.
BAM!!
Kijk, DAT zijn de berichten. Er zal nu op 85% van de route een cm of 12-13 liggen. Nog 3 nachten goede vorst.
Het moetmoetmoetmoet! | Gewijzigd: 8 februari 2012, 11:35 uur, door MamaAsz
Maar ik ben er vrijwel zeker van dat hij doorgaat.
Ik denk ook dat de tocht doorgaat......Idealer kan men het niet krijgen | Gewijzigd: 8 februari 2012, 11:50 uur, door Delain
We gaan er voor! En de snert staat klaar hoor mensen.
Alleen al voor en door jou enthousiasme hoop ik dat het door kan gaan!!!
Ik denk dat het ook doorgaat anders ga je niet nu al voorbereidingen treffen in Leeuwarden ik denk dat de vereniging het ook graag wil stil houden zodat de mensen niet nu al richting Leeuwarden gaan.
Dat zal ook absoluut een rol spelen, om niet door mensenmassa's te worden overspoeld.
Da's minimaal maar in perfect stil schoon water zou het niet eens onmogelijk kunnen zijn als de ijslaag zelf een temperatuur onder 0 heeft. Wat ik wild eaangeven is dat lichte dooi niet per definitie ijsaangroei betekent , zeker niet als er sprake is van bv een (lichte) stroming of veel organisch materiaal (dood blad, bagger) dicht onder de oppervlakte.
We gaan er voor! En de snert staat klaar hoor mensen.
Ratelband Rules
Begin maar vast met koken zou ik zeggen. Alle forumleden zullen wel aankomen bij je
Als dat gaat gebeuren dan doen ze het volgende week.
Het is alleen de vraag of je dat risico moet nemen.
Of het kan dit weekend met iets minder ijs of wachten en dan het risico lopen dat het niet meer kan.