Bolswardervaart ligt 15cm
Rayonhoofden roepen hulp Prorail in: "Als ze zelfs verwarmde wissels kunnen laten bevriezen lukken die wakken ook wel"
Hehe, eindelijke weer eens een zinnige opmerking in deze hele discussie
Net was het nog 20 - 50 km en nu al plek....... Je kan me niet overtuigen....
Die doet niks hoor | Gewijzigd: 7 februari 2012, 23:18 uur, door Brisk
Ik blijf bij zondag! Zaterdag moet ik werken... | Gewijzigd: 8 februari 2012, 08:20 uur, door Marga
15cm de limiet? Wat een onzin, informeer jezelf is goed voordat je intressant probeerd te doen. 15cm is een richtpunt maar totaal geen eis. Bij vorige tochten zijn ze over stukken gegaan die amper de 10cm aanraakten.
Als er 10cm+ over de hele route ligt gemiddeld gaat het door, let maar op
Ik zelf schat zo'n 40% wel, 60% kans niet.
ik hou het po minder dan die 40%, immers, we krijgen vanaf nu wat nachten lichte tot misschien matige vorst, en maar 1 kans ( vrijdag op zaterdag) strenge vorst.... Met deze vooruitzichten denk ik niet dat ze hem zullen uitschrijven als ze verwachten dat er op de dag zelf 15 cm ligt maar dat ze die beslissing nemen ALS er op de route 15 cm ligt EN er komt geen dooi.
Als er 10cm+ over de hele route ligt gemiddeld gaat het door, let maar op
In deze tijden waarin je al heel snel voor van alles en nog meer aansprakelijk gesteld wordt denk ik dat dat zogenaamde richtpunt heiliger is dan ooit te voren. Immers, men heeft steeds gezegd "15 cm". Als ze zich daar nu opeens niet aan houden en er zakken mensen door het ijs , dan heeft de vereniging een enorm aansprakelijkheids- verzekeringsprobleem. | Gewijzigd: 7 februari 2012, 23:30 uur, door Sanwa
Hij geeft zijn visie, daar kun je mee in discussie gaan, maar dit ga je niet neersabelen.
Het kan beide kanten op, dus heb je ook mensen die erin geloven en mensen die er niet in geloven.. | Gewijzigd: 8 februari 2012, 08:22 uur, door Marga
en ook ik heb elfstedentocht koorts maar ik zeg it giet oan!!! dit wekeend!
http://www.rijnmond.nl/nieuws/07-02-2012/a...-elfstedentocht | Gewijzigd: 7 februari 2012, 23:34 uur, door Brisk
Gemiddeld 30 cm is nog beter.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/07-02-2012/a...-elfstedentocht
dat zegt toch al genoeg voor vrijdag af zijn!! hij komt er gewoon!!!