Okee, thanks! Dan moeten we daar maar op hopen..
Uhm? Het elfstedenbestuur is juist positief over het doorgaan van de toch? Dat betekend een kans groter dan 50%.
zoals het er nu UITZIET.
100% is het pas zodra je het op de dag zelf ervaart;) | Gewijzigd: 7 februari 2012, 22:53 uur, door showtime!
Tot zaterdag
Jullie zijn echt grappig, bevangen door het Elfstedenvirus de realiteit uit het oog verloren. Klunen kan maar op een paar plekken. Je gaat toch geen toch organiseren waar je 20 tot 50 km moet klunen.
Die kans is gewoon verwaarloosbaar klein. Het is hopen tegen beter weten in. Je kan niet zomaar een tocht organiseren waar miljoenen mensen op afkomen en duizenden mensen schaatsen.
Wat denk je nu zelf. Als ze nu al weten dat het niet doorgaat, dan gaan ze de moeite toch ook niet meer doen...
Amper 7 cm? Waar haal je dat vandaan? Ooit van klunen gehoord. Ook met dooi kun je die dag nog rijden, het is niet geweldig maar het kan wel...
Dank je wel. Ik vind het wel leuk om grappig te zijn. Wij zijn gewoon hoopvol en omaar te spreken met een onderschrift van Tyshane "Beter een optimist die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft" Ik heb in ieder geval al een week plezier en blijdschap ervaren en een leuke tijd gehad | Gewijzigd: 7 februari 2012, 23:13 uur, door kiwitwins
Op welke 20 - 50 km is het ijs dan nog maar 7 cm???
PS:
Rayonhoofden roepen hulp Prorail in: "Als ze zelfs verwarmde wissels kunnen laten bevriezen lukken die wakken ook wel"
Tot zaterdag
Ik word bang van je cavia!
Nu zeg ik zaterdg, hoop dat de dooi nog even 2 dagen opschuift. Dat is de ideale situatie. En GEEN toesdchouwers op het ijs.
De realiteit is dat het gewoon kan, kans is klein, maar toch. En waarom zouden mensen geen ander denkpatroon mogen volgen??
Als het zo hopeloos was, gaan ze morgen niet een heel peleton militairen inzetten om de alternatieve route schoon te maken lijkt mij?
PS:
Rayonhoofden roepen hulp Prorail in: "Als ze zelfs verwarmde wissels kunnen laten bevriezen lukken die wakken ook wel"
Bij het Slotermeer bijvoorbeeld en bij Harlingen was ook nog een plek. Maar zelfs bij Dokkum het beste punt ongeveer ligt niet eens de limiet van 15 cm, laat staan dat Zaterdag overal op het parcours 15 cm ligt, dat is onmogelijk
Amper 7 cm? Waar haal je dat vandaan? Ooit van klunen gehoord. Ook met dooi kun je die dag nog rijden, het is niet geweldig maar het kan wel...
De 7 centimeter is het stukje Balk/de Luts waarschijnlijk. Maar daar gaan ze dan ook niet langs, we zullen het wel zien. Morgen weten we meer.