Edit Sanwa: Het nieuws over de elfstedentocht staat ook hier http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=32109 | Gewijzigd: 7 februari 2012, 21:24 uur, door Sanwa
Nu weer een hoax over een brief van de Vereniging van Friesche Elfsteden die zegt dat hij maandag doorgaat.. (wat me sterk zou verbazen, niet waar dus) | Gewijzigd: 7 februari 2012, 21:22 uur, door jones
2de Deel Toerrijders over de Fluessen
Want ?
MarkNL: Probeer je berichten te combineren in 1 post ipv meerdere.
Een prima oplossing!
Boooonkebonkebonke....
Wehehe ik ga het ijs hier nog maar eens opmeten mijn man noemt mijn ' wannebee rayonhoofd ' hahaha.
Edit, oh nee eerst New Girl he he. | Gewijzigd: 7 februari 2012, 21:28 uur, door MamaAsz
Nee, even serieus, als jij op een dinsdagavond zegt dat er alleen tijd gerekt wordt om maar meer geld te verdienen, terwijl er zo'n 150 mensen de hele dag hebben geveegd om de kans op een machtig feest te vergroten. Dan denk ik dat je echt iets mist aan vertrouwen of zoiets. We hebben koffie gehad en koek en heel veel plezier. Iedereen wil heel graag! Inclusief rayonhoofden, voorzitters en alles erom heen. Dat heeft niets maar dan ook niets met geld te maken.
Boooonkebonkebonke....
Wehehe ik ga het ijs hier nog maar eens opmeten mijn man noemt mijn ' wannebee rayonhoofd ' hahaha.
Edit, oh nee eerst New Girl he he.
Whahah!! Is de erwtensoep al op?
We zullen het zien..
Als ik vrij had had ik ook zeker geholpen!
Ik vind ook dat we moeten doen wat we eraan kunnen.
Maar ik denk dat we nu een beetje aan het strohalmen zijn.
Als ik vrij had had ik ook zeker geholpen!
Ik vind ook dat we moeten doen wat we eraan kunnen.
Maar ik denk dat we nu een beetje aan het strohalmen zijn.
Welnee de voorpret is super...had het voor geen goud willen missen.
Eventueel een groot stuk zelf schaatsen... Je kan het net zo leuk maken als jezelf wil.
:)
Ze moeten doorgaan,wil er een kans zijn. je kan moeilijk zeggen ''laten het op zijn beloop'' dus dat doorgaan zegt niks natuurlijk.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Om 19.30 uur was het nog -6,5 in ZW.Friesland, nu nog maar -4,9 en het stijgt nog steeds.
Zo komt er komende nacht waarschijnlijk nauwelijks ijs bij, dus die 15 cm wordt zo nooit meer gehaald de komende dagen.
Om 19.30 uur was het nog -6,5 in ZW.Friesland, nu nog maar -4,9 en het stijgt nog steeds.
Zo komt er komende nacht waarschijnlijk nauwelijks ijs bij, dus die 15 cm wordt zo nooit meer gehaald de komende dagen.
Zoals verwacht ziet het er idd niet positief uit..